"D."
Tiada respon.
"D ! "
"Apalagikaunakhabangsatakunaktidurpunpayahlahalamakaitaetanni."
V hanya membuat muka meluat. Tak sah, D bercakap seperti Rap Suga dalam BTS tu.
"D hyung, Kook suruh pergi rumah dia nanti. Well, Kook dah ada awek baru cey~"
"Awek? Renab hidup tu ada awek? Awek ke 'mangsa', V?" V hanya senyum senget, D memutar bebola matanya ke atas.
"Hyung rasa?"
"Maggie cukup rasa."
V membaling bantal sofa ke arah D. Orang tanya betul-betul dia main-main pula.
"Hyung ni, nak makan kaki gojes aku ni tch-"
"Kaki kau berbulu je aku tengok. Tak gojes pun macam sajat."
"HYUNG NAK MATI AWAL KE?"
-----
"Sayang"
Suara serak basah itu membuatkan bulu roma wanita itu ternaik sedikit. Suara dia terlampau menggodakan ;3.
"Hum? Kenapa, oppa?" kata wanita itu sambil mengemas katil.
"Dah siap ke? Kawan oppa nak datang, tak lama lagi diorang sampai." lelaki itu memeluk wanita itu dari belakang.
Tak lain tak bukan lah, siapa lagi kalau bukan hero dan heroin kita.
Jeon Jungkook dan Jung Aerin.
"Sekejap lagi siaplah, oppa tak mandi dulu ke hum?"
"Nak mandi sama dengan sayang. Please~"
Aerin memukul lengan Jungkook dengan lembut, Jungkook terkekeh. Mulut Aerin mula muncung.
"Tak puas ke malam tadi? Takkan nak lagi kot." kata Aerin tidak puas hati. Jungkook memegang kedua-dua pipi Aerin.
"Belum. Belum puas lagi sayang, I want your body so damn much." kata Jungkook dengan penuh menggodakan sekali.
"Butㅡ"
Sebelum Aerin meneruskan percakapannya. Jungkook mula angkat Aerin secara bridal style dahulu, kemudian dia mula senyum yang penuh makna.
"We make it again, baby."
------
TBC
------Hai Twinkle !
So how? Okie ke? (ಥ_ಥ)
Btw, Part ni dah ada part yang tidak sepatutnya yang---
Eh abaikan HAHAHAHAH
Votement Twinkle ! \(^▽^@)ノ❤❤❤❤❤❤
Lovely tag's ❤: kikifaraly pottaetto _baeyurii KookieCelupTaeboh hztikah_ LUV-JVNGKOOK yeonalife bbbmygfjb
<Maaf kalau anda tidak suka di tag〒▽〒>
Borahae ! 💙
YOU ARE READING
[H] L I E | JJK
Random|| ON GOING || + Jangan sesekali percayakan dia. Dia adalah 'penipu', kau akan menyesal kemudian hari. --- [iamyourhope's story line | Jeon Jungkook's story] [Status; on going] [Cover book by; Me] 02042020 ㅡ #2 btsjk Start: 29.03.2020 | Sunday End:...