04

59 16 6
                                    



JungkookPOVㅡ


Aku meraup rambut aku dengan kasar. Tch, aku rimas ! Banyak betul masalah.

"Kook, jom lah gi minum. Aku haus ni" aku jeling hyung aku atau dikenali sebagai V.

Dia tersengih dan aku menghela nafas berat. Kemudian, aku anggukkan kepala.

"Ey, kau okay tak ni ?"

"Aku okay je. Cuma, Aerinㅡ"

"Kenapa dengan Aerin ? Oh dia tahu kau ni 'nakal' orang nya en ?"

Aku menunjal dahi V dengan kuat. Dia buat lawak bodoh time macam ni, buat sakit hati je.

"Dia mengandungkan anak aku. Tu je."

"Baguslahㅡ WHAT ?! Mengandung ? Kau biar betul sampai mengandungkan Si Aerin tu. Selalunya, kau tak pernah mengandungkan semua 'mangsa' kau."


Ya. Apa yang V cakap tu betul, aku tak pernah mengandungkan semua MANGSA aku kecuali Aerin.

Pelik bukan ?





EndJungkookPOVㅡ


-----





Aku memeluk lutut sambil menangis. Aku tak sangka Jungkook jadi macam ni, dia permainkan aku !


"Shh, Aerin. Dahlah tu, jangan nangis lagi."

"Aku sayang dia, Hana. Aku sayang dia." jawab aku dan menangis teresak-esak. Hana memeluk aku.


"Ya, aku tahu. Tapi, takkan kau sayangkan lelaki yang tak bertanggungjawab ni ?" kata Hana sambil mengusap badan belakang aku.


"Aku tak boleh, sebab dia lelaki pertama yang dah buatkan aku jatuh cinta dengan dia."


"Come onlah. Dia tak nak BERTANGGUNGJAWAB, Aerin. Lebih baik kau lupakan dia, dan fokus dengan anak dalam perut kau. Kau tu mengandung, mana boleh stress."


Aku angguk kepala dan lap air mata. Hana memandang aku dengan wajah sayu, aku cuma diamkan diri.


"Lupakan dia."



"A-aku, cuba."



-------
TBC
-------




Happy Reading !




Enjoy !





❤❤❤

[H] L I E | JJKWhere stories live. Discover now