10

30 9 7
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.






---------
Hana & V
---------












Kini, Yura dan Hana sudah terpisah dan mereka di dalam bilik yang berlainan. But, tempat mereka masih lagi sama cuma bilik tidak.





HanaPOVㅡ



Kepala aku rasa berat, mata aku pula nak kabur-kabur. Aku pening, a-aku nak adik aku.



Krekkk



Pintu bilik dibuka oleh seseorang, aku mula pandang kearah pintuㅡ. Damn, V masuk dalam.


Terus aku pandang ke tempat lain dan tunduk kepala. Dia mula pergi ke arah aku dan duduk dibirai katil, aku mula jauh sikit dari dia.


Halah maklum lah ada virus, jarak 1 meter.




"Kau okay ?" katanya, aku hanya diam dan tak mahu balas apa-apa. Aku takut.


"Hey, aku cakap dengan kayu ke ?" jawabnya lagi, aku menelan air liur kesat dan mula pandang wajahnya dengan perlahan-lahan.


"K-kenapa ?" kata aku.


"Aku tanya, kau okay ke tak ? Susah sangat ke nak jawab ? Mulut kau ada emas ke ?" uish jantan ni kang hm.


Aku tetap diam. Entah kenapa aku malas nak jawab soalan dia ni, aku benci lah soalan banyak-banyak mengalahkan soalan UPSR akuㅡ



Okay tiver.





"HEY KAU DENGAR TAK !"




"YA YA SAYA DENGAR ! MAAFKAN SAYA, SAYA TAK TAHU NAK BAGI JAWAPAN AWAK ! JAWAPAN AKU TERLALU SUSAH SEPERTI KBAT !"





Jpㅡ




Aku melatah ke ? Heol  !  AAAAA JATUH MARUAH !



"Pftㅡ HAHAHAHAHAHAHA KAU MELATAH KE THO ?! LAWAK SIA ! AHAHHAHA" ketawa dia mengalahkan pontianak !



Aku ni pun satu asal tetiba melatah ? Nenek kebayan mana santau aku ni. Ish nak keba babap nenek tu.



"

J-jangan lah gelak !" kata aku dengan malu. Dia tetap lagi ketawa, ish dia ni !





"Pftㅡ tak sangka perempuan macam kau ni pandai melatah ! AHHAHAHA !" aku menunduk kepala. Ish malu lah !




"Gelak arh gelak !" kata aku dengan geram. Dia menarik nafas dan pandang aku.





"Okay-okay aku tak gelak. Pft." katanya. Aku menghela nafas pendek, dia ni normal ke tidak ha ?





"Saya nak balik lah ! Hantar saya balik !" kata aku dengan V. V berhenti ketawa dan melihat aku dengan serius.




Okay watak dia dah tukar.






"Aku dah katakan, aku takkan lepaskan kau ? Tak faham bahasa ke ?"



"Tapiㅡ"




"AKU TAKKAN LEPASKAN KAU LAH !" dia mula menindih tubuh aku. Aku terjerit kecil dan terkejut dengan perbuatan dia.




"Apa a-awak n-nak buat !"




"Kau ni degil sangat lah, baby~" V mula senyum sinis. Aku menelan air liur.





"Let's begin."













--------
TBC
--------



IM SORRYㅡ





Aku nak buat part Hana, V, Sun dengan Yura sekali but bila difikir. Untuk part Yura dengan Sun next chapter. Huehue.






And happy 400 readers ! (┳Д┳) im so happy twinkle ! Saranghae  3000 ❤❤❤❤❤❤❤❤.









⇜ [Next Part 11: Yura & Sun ]
⇜[ Next Part 12: Aerin & Seokjin & Jungkook]





Enjoy reading !









◁TO BE CONTINUE▷








[H] L I E | JJKWhere stories live. Discover now