Satu senyuman terukir di bibir seorang pelajar yang di beri nama im Nayeon.senyuman itu Mula terukir apabila papan catur yang sepatutnya berada di rak catur Mula diambilnya ."Nak ajak jimin main lah...."kata nayeon dengan teruja.nayeon berjalan KE arah kaunter untuk membelinya sambil tersenyum.
Jimin pasti suka!
____________________________________
"Jimin!"nayeon berlari seperti anak kecil ke arah jimin sahabat baiknya .dan memenggang lengan jimin dengan nafas Tak teratur.
"Nayeon..awal sampai"jimin tersenyum melihat nayeon...yelah budak Nayeon ni jarang datang awal.
"Ala...awal Salah...Tak awal Salah...hah!!jimin Aku ada beli catur semalam ,nak main Tak?"Tanya nayeon dengan senyuman manisnya.
"Aku Tak bolehlah Nayeon..."kata jimin dengan nada sedih.dia tahu nayeon mesti akan merajuk dengan dia.
Senyuman Nayeon Mula pudar.selama ni jimin Tak pernah tolak ajakanya walaupun sekali."wae?"Tanya Nayeon dengan memucungkan bibirnya.
"Harini Aku dah janji nak ajarkan yuju matematik.."kata jimin"alaaa....sejak bila pula kau suka mengajar ni?ish!"nayeon berhenti berjalan dan menghentak kakinya.
Jimin tergelak kecil dia berhenti berjalan dan memandang nayeon."Nayeon.....exam kan nak dekat..."kata jimin sambil men ubit pipi Nayeon yang tembam.
Nayeon mengeluh "okey lah kalau macam tu..."nayeon memucungkan bibirnya dan terus meninggalkan jimin yang terpingga .
Pang!!
Nayeon menutup lokernya dengan kuat.dia sangat marah sekarang ni.
Rasa nak nangis pun ada!
"Ish!selama ni dia tak pernah tolak .even dia ada jadual dia pasti tangguhkan sebab nak main dengan aku.dahlah dia tangguhkan sebab yuju!hiks....selalu pulak Aku nampak dia dengan yuju kebelakangan ni. entah-entah dia suka yuju.."kata nayeon yang sedih.
Jimin.....kau Tak nak kawan dengan Aku dah ke?
To be continued
YOU ARE READING
JEALOUSY (PJM) END ✓
RomanceTak Tau nk buat sinoposis macam Mana ... Jadi..... Tekan je read