Nayeon menutup buku malas.fikiranya masih serabut memikirkan tentang jimin.dia Tak dapat terima kenyataan jika lelaki yang disukainya dari kecil rapat dengan perempuan lain.selama ni,jimin asyik habiskan masa dengan nayeon sehingga tiada untuk melayan orang lain.Hmmmm....jujurlah yuju memang cantik dengan perangai matang ...
"Argh!boleh hilang mood Aku macam ni!" Kata nayeon menghentak mejanya.
"Nayeon!"
Nayeon menoleh malas ke belakang.dia tahu siapa yang memanggilnya .
"Apa?"Tanya Nayeon dengan nada malas."harini omma aku tak balik,so...nak kita keluar petang ni?"Tanya jimin teruja dia nak pujuk Nayeon.
Nayeon menggeleng."petang ni aku nak keluar dengan eunwoo"kata Nayeon selamba .jimin menjeling.
"Cih!Tak payah!keluar dengan aku jelah"arah jimin sesuka hati."kenapa pulak!kau keluar lah dengan yuju tu"Nayeon membalas semula rasa Naik angin sekarang ni.
"Apasal pula yuju?"jimin mengerutkan dahinya pelik."kau kan suka yuju"kata Nayeon Dan menjeling ke jimin.
Jimin lagi pelik ."eh!sebenarnya kau kan yang suka eunwoo?"jimin membalas semula . Nayeon menuduhnya.
Nayeon menangguk ."haah,kenapa jeles ?" Jimin membulatkan matanya ."jeles?Tak Ada maknalah aku nak jeles dengan so poyo tu .keluar lah dengan dia !aku tak hairan lah!"
Nayeon bangun beredar meninggalkan jimin yang pelik
"Sejak bila aku suka yuju?"
____________________________________"Hishh...."berkerut dahi nayeon dengan soalan matematik .dah lah dia Tak bijak...haihhhh..
Jimin memandang nya Dan menggeleng."senang je aku tengok...sinilh ak—"belum habis jimin cakap Nayeon terus berdiri Dan menuju KE arah eunwoo.Jimin memandang Nayeon Tak puas hati."cih,sanggup dia Tak layan aku!" Jimin menutup bukunya dengan marah.
To be continued
YOU ARE READING
JEALOUSY (PJM) END ✓
RomanceTak Tau nk buat sinoposis macam Mana ... Jadi..... Tekan je read