Flashbac
"Jimin-ah,Jihyo unnie tu cantik kan?baju tu pun cantik"nayeon tersenyum melihat Jihyo unnie.jimin memandang nayeon dan menangguk .
"Baju yoongi Hyung pun cantik jugak"kata jimin , nayeon mengangguk.
"Tapi...bila kau besar kau boleh pakai baju macam tu.aku pakai baju macam yoongi Hyung pakai"kata jimin . Nayeon tersenyum.
"Kita boleh pakai juga!"tanya nayeon teruja .jimin mengangguk "mestilah!lepas tu kita jalan macam yoongi Hyung dan Jihyo noona buat tadi!tapi woonwo Hyung cakap ,kalau orang pakai macam tu nak kahwin"terang jimin.
Nayeon mengangguk."kalau macam tu kita jadi macam tu jugaklah?"
Jimin tersenyum."nak tak kita jadi macam yoongi Hyung dan Jihyo noona buat?"
Nayeon senyum teruja "nak!"
Jimin menunjuk jari kelingkingnya pada Nayeon."Janji eh?"
"Janji!"
End of flashback
Mengingatkan peristiwa tu pun boleh buat nya tersenyum.mungkin Nayeon tak tahu ,tapi dia menganggap serius tentang hal itu.tali tak tahulah apa yang difikirkan nayeon mungkin itu semua cuma penipuan bagi nayeon.lagipun mereka baru berusia lima tahun waktu itu.
____________________________________
Tempa nayeon dan jimin amat terasa sunyi.tiada siapa yang ingin mulakan perbualan selepas pergaduhan mereka semalam.
"Nayeon"
"Eung?"
Jimin mengetap bibirnya."kau marah lagi?"nayeon menggeleng.
"Tak"jimin tersenyum gembira."Jadi....nak main?"
Nayeon terus tersenyum lebar menampakkan gigi arnabnya.
"Nak!" Jimin melihat jam di tangannya."tapi kita dah nak balik dah ni.apa kata kita main catur yang kau beli hari tu "candang jimin.
Nayeon mengangguk teruja "nae!". tiba-tiba datang yuju .
"Jimin boleh tak petang ni kau ajar aku matematik lagi?aku tak fahamlah apa yang cikgu ajar tadi .please"pinta yuju.
Jimin memandang nayeon.ada nampak raut sedih diwajah nayeon.
To be continued
YOU ARE READING
JEALOUSY (PJM) END ✓
RomanceTak Tau nk buat sinoposis macam Mana ... Jadi..... Tekan je read