Šla jsem si lehnout tak jak řekl Carlislie. A přemýšlela kam sem se to dostala o kdo je on, po nějaké době jsem vážně usnula.
SEN
O svých narozeninách jsem šla do lesa natrhat jahody své milované mamince, která doma vařila slavnostní oběd.Šla jsem dál do lesa a přede mnou se objevila mužská postava, když jsem se pořádně podívala zjistila jsem že je to můj přítel Victor a má nějaký pytel ale je od krve.
,,jé ahoj lásko zrovna za tebou jdu. Na tady máš dárek k narozeninám." řekl mi a já si ho od něj vzala. Byla jsem opravdu překvapená že mi dal pytel a ještě k tomu od krve co tam asi je?
Když jsem se tam však podívala myslela jsem že se rozbrečím, v tom pytli bylo nějaké tělo ženy. ,, dal jsem ti to aby ses mohla poprvé napít lidské krve " Když jsem to uslyšela tak ten pytel jsem po něm hodila stím že nebudu pít lidskou krev. To se mu nelíbilo a tak semnou hodil o strom, sykla jsem bolestí. Ale to bylo ještě málo zařval že já mu odmlouvat nebudu a stím odešel. Vracela jsem se domu ale to co jsem viděla jsem se rozbrečela úplně, Victor vedle mé maminky a zapálil jí. ,, néé mami ty hnusnej šmejde zasranej" ,,ty jsi mi řekla šmejd? tak jak chceš! přiveďte tu holku!" Když to vyslovil nevěděla jsem o koho jde ale pak jsem viděla další smrt mé nejlepší kamarádky Tessy. Ale i mého kamaráda Jacka.
,,Tak co Daphne jaký je to pohled vidět umírat své blízké?"
,,Ty si takovej skurvenej sráč že to není ani možný!"
,,Ale je, a teď jí svažte a dejte jí do domu! zacvíli schoří i tady ta děvka,"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KONEC SNU
Probuděla jsem se a byla celá od potu a dokonce i od slz. Stekem jsem šla se projít ven
Tak jo další kapitolka doufám že se líbí a možná bude brzo další tak se mějte.
Vaše ELIS
ČTEŠ
Konečně šťastná? (Pozastaveno)
RandomMladá dívka hledá svoji zbylou rodinu která ji ještě zbyla. Matku ji zavraždí, otce nikdy neviděla a sourozence ztratila. A to nejlepší na konec ona je UPÍR.