Ples I.

19 3 1
                                    

Pohled Alexe

Že neuhádnete co jsem udělal té KOČIČCE? ne? tak já vám to řeknu.

Když spala tak jsem ji ráno dal slimáky do postele a do kýblu kterej sem dal na dveře, zem jsem polil slizem. Dal jsem ji pusu a tím sem ji probudil.

Pohled Lavaris

,, Ty hnusnej za blešenej hajzle!" on mi dal pusu aby mě probudil, ale to sem uklouzla po slizu a náhle sem se chytla dveří což znamená že na mě spadl kýbl se slimákama. Dojdu se osprchovat a najíst, doufám že Esmé udělala něco dobrého a bez slimáku.

Dojdu dolu a všichni na mě zíraj jenom ten hnusnej čokl se tlemí jak debil ,, Ahoj tak jak ses vyspala?" zeptal se mě Carlislie, ale to čokl vyprskl smíchy úplně. ,, Ale jo dobrý, až na to že nějakej kretén mi hodil do postele slimáky!" vykřikla jsem a šla jsem do kuchyně za Esmé se podívat co ukuchtila dobrého, a možná pomoct pokud  o to bude stát. ,, Dobré ráno, nepotřebuješ s nečím pomoct?" ,,dobré kdybys byla tak hodná a odnesla todle na stůl, a můžeš tam už zůstat." vzala jsem roládu nějaké lupínky s mlíkem a vajíčka snad na sto způsobu. Já sem si dala čoko lupínky s mlíkem, no a co se nestalo, samozřejmě čokl měl nějakou poznámku.

,, Dej pozor aby ti tam nespadl slimák" chceš si hrát tak si budeme hrát. Šla jsem k němu  a sedla jsem se  mu na klín, samozřejmě byl s toho udivený, a zašeptala mu do ucha ,, Ty dej pozor na to aby si tam neměl blechy, protože ses ještě neodblešil. Jé koukej blecha" cvrnkla jsem ho do nosu a slezla z něho.

Po hodině koukání na televizi

,, Co kdyby jsme udělaly párty?" zeptala se Alice a tak jsem po ní hodila vražedný pohled, samozřejmě všichni na to kývly a mě nezbývalo nic jiného než na to kývnout. ,, tak co slimáku, pujdeš semnou na ten ples?" co jakej ples je to jenom párty!! ,, co to tu meleš jakej ples je to párty" byla jsem hodně zmatená ,, nene puso Alice říkala že si po ní hodila vražedný pohled tak to změnila na ples" tak a jsem mrtvá.

Tak a další kapitola je venku. Doufám že ji tady někdo čte že ji nepíšu jen tak. Dadle ta kapitola je pro všechny, chci vám jenom říct DRŽTE SE! a pevné nervy. :D

Konečně šťastná? (Pozastaveno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat