Přišla jsem ke stromu a silně jsem do něj udeřila, až strom spadnul na zem. Takhle to šlo dál než zamnou přišla Esmé ,,Nechceš něco k jídlu Drahoušku?" řekla až moc mile ,,ne nechci nic! dejte mi všichni už konečně pokoj!"
Odešla tak jsem se vrátila k té samé práci kterou jsem do teď dělala, než zamnou přišla Isabella( o které jsem vám neřekla že jsem do ní v tisknutá).
Pohled Isabelli
Šla jsem za ní bylo mi jí strašně líto, neumím si to představit kdyby se to stalo u mě.
,, Daphne poj.." nedořekla jsem to protože mě přerušila ,, nejsem Daphne ale Lavaris! rozumíš Lavaris?!" křikla to po mně až jsem se stoho naštvala. ,, Jak chceš Lavaris a na její jméno jsem dala důraz. Odešla jsem ale šla jsem jí pro jídlo já se jí budu ještě ptát jestli bude nebo nebude jíst problesklo mi v hlavě. Nandala jsem jí trochu zeleninového salátu co dělala Esmé, a šla jsem jí to odnést. ,,Pojď se alespoň trochu najíst. Prosím nemohu na tebe koukat jak nejíš a ani nepiješ krev" řekla jsem jí to a ona se narovnala modlila jsem se aby nebyla naštvaná, ale to byl opak byla naštvaná a to dost. ,,já ti řekla že nic nechci! Čemu nerozumíš na slovu nic. nechci.?" ale to jsem se zase naštvala já.,, Okamžitě si k tomu sedni a jez nebo ti to tam na šťouchám já a z toho se teprve poserež! Za sedni k tomu jídlu a žer!" ( normálně v tom slyším svou mamku ) koukala na mě jako na nějakého idiota ale poslechla.
Pohled Esmé
Šla jsem jí něco nabídnout k jídlu ,,nechceš něco k jídlu Drahoušku?" ale to se naštvala a začala na mě řvát ,, ne nechci nic! dejte mi všichni konečně pokoj!" řekla kousavě, povzdechla jsem si a odešla ale to mi na rameno dala ruku Bella s tím že si sní promluví. Ani ne a přišla zpátky a šla do kuchině s tím co děla?,, nic jenom jí to jdu dát to jídlo" ,, počkat ona souhlasila?" byla jsem zmatená. ,, ne jenom na to půjdu starou taktikou" stála jsem tam ale slyšela jsem Edwarda jak mě volá. ,, mami pojď se podívat!" poslechla jsem a šla se podívat co se děje a málem mi vypadli oči z ďulků . Ona tam opravdu jedla můj salát.
MYSLÍM ŽE EŠTĚ CHVILIČKU A BUDE SNÁMA NORMÁLNĚ KOMUNIKOVAT ALE BUDE CHVÍLY TRVAT NEŽ ŘEKNE CARLISLEOVI TATI.
Napište mi prosím jestli vá moc vadí že dělám knihu podle jedné knihy.
Vaše ELIS.
ČTEŠ
Konečně šťastná? (Pozastaveno)
RandomMladá dívka hledá svoji zbylou rodinu která ji ještě zbyla. Matku ji zavraždí, otce nikdy neviděla a sourozence ztratila. A to nejlepší na konec ona je UPÍR.