1. Bölüm

77 1 0
                                    

Eylül'ün Anlatımından

Sömestr tatili yeni bitmişti. Okula giderken yürüyerek gidiyorum. Her taraf bembeyazdı ve çok soğuktu. Ama bir kardelen görmek için bu soğuğa dayanabilirdim. Hava çok soğuktu. Okula az kalmıştı. Başım cok ağrıyordu. Okula hemen varmam lazımdı.

Nehir' in Anlatımından

Eylül sınıfa girdiğinde titriyordu hemen yanına gittim.

" Eylül senin bu halin ne ? Neden yürüyerek geldin Deniz gelmedi mi ? "

"Hyr o gelmeden dışarı çıktım ."

" Her yer buz gibiyken. "

" Of Nehir sanki benim kardelenleri sevdiğimi bilmiyorsun"

Tam karşılık verecekken hoca içeri girdi ve susmak zorunda kaldım.

Deniz' in Anlatımından

Bugün Eylül beni beklemeden çıkmış. Beni cok sinirlendirdi ben onu her okula birakirdim. Şu neden şu çiçek yüzünden bu soğuklarda yürür ki. Bir gün hasta olcak.Ben içeri girdiğimde hoca coktam içeri girmişti.

"Deniz neden geciktin."

"Hocam Eylül'ü okuls ben bıraktığım için onu bekledim sonra gelmedi bende evlerine çıktım Eylül hanım beni beklemeden bu soğukta yürüyerek gelmiş. "

" Tamam geç yerine hadi oyalanma."

Eylül' ün Anlatımından

Deniz benim yüzümden bütün sınıfa rezil olmuştu tenefüs de ondan özür dilemem lazım heralde. Ama o da biliyoki ben kardelen çiçeğini çok seviyorum.

"Eylül yine daldın"

"Yo hiç de değil. "

Bazen düşünüyorum da şu ders niye var ya banane fizikten.

KardelenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin