Part 3

316 16 12
                                    

Amikor Noahékhoz értünk, felmemtunk a szobajaba.
-Figyu Noah. Néhány osztálytársunkrol tudnod kell pár dolgot. Fotnos, hogy lily fog rad hajtani. De nagyon durvan. Es engem fog piszkallni mivel velem beszeltel eddig a legtobbet. Ossze jossz vele aztan szakitotok es ennyi. Elmondhatja magarol hogy járt NOAH SCHNAPPEL jaaj.!!! - Noah csak röhögött.
-En biztosan nem jovok ossze vele fuj hogy nez ki szegeny.
-figyelj biztosan osszefogtok. Hidd el.
-fogadunk? - kerdezte.
-rendben-mondtam, mivel ugyis tutam hogy vesziteni fog.
-Noah én gyors lefürdök!-mondtam neki.
-rendben, torulkozo a feher szekrenybe! - kialtotta utanam.
Noahéknak nagyon szep volt a fursojuk. Szép és nagy. De amuyg az egesz házuk. Megengedtem a vizet és gyorsan lefürödtem. Mikor kijöttem elkezdtem keresni a ruhámat de nem találtam sehol. Basszus otthagytam Noah szobájában. Kimásztam a fürdőből egy szál törölközőben és benyitottam Noahoz.
-Noah!!!! Fordulj el!!! Itt hagytam a ruhám. Mikor megláttam fogtam és elindultam vele de Noah megálított.
-Itt is felöltözhetsz ne menj vissza mivel a tesom az elobb ment.
-Jo de akkor fordulj el!!!!!!!!!
Noah elfordulr én pedig felöltöztem.
-megfordulhatsz! - mondtam neki amikor ránéztem mellette megláttam a rükröt...
-NOAH TE SZEMÉT! - kialtottam rá.
-NEM IS NÉZTEM BELE!!! - röhögött,mkre en is elkezdtem rohogni es ketten csak ott rohogcseltunk. Ledőltünk az ágyra már annyira.
-Em behozom a mateacot addig agyazz le magadnak az ágyban én pedig alszom a matracon!
-nem nem szo sme lehet rola! En alszok a matracon noah es pont.
-nem mert en mondom agyazz meg!!!
Szotfpgadtam enki es megagyaztam.

Szegeny noah ott forholodott lennt a matracon és szegenyen megesett a szivem.
-na Noah ne szorakozz fekudj ide mellem.
-aludjunk eggyutt?
-igen-adtam meg magam.
Noah átölelt és a fülembe súgta.
Szeretlek❤️

______________________-________________
Halii rmelem tetszett hamarosan hozom a kovi reszt!!❤️🦋
Kicsit rovid lett de ez van na helloo! ❤️😁

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Apr 03, 2020 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Az új osztálytársunk egy sztár! (Noah Schnapp) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang