İlk defa aşık olduğumu söylemiştim. Ee bide tabi ilk defa böyle hissediyorum. Yani bu hissettiklerim çok farklı... Onu her gördüğüm de kalbimin yerinden çıkıcak gibi olması,gözlerime baktığında arkadaşlarımın ne dediğini duymamam... Gerçi bu konuda hep onları uyarıyorum çünkü o yanımdan geçtiğinde bide üstüne göz göze geldiğimizde o an sanki dünya da ikimiz varmış gibi oluyo. Ve o an hiç bitmesin istiyorum. Daha önce hiç kimseye karşı böyle hissetmemiştim. Ama en garibi de şu galiba. Bana göre o kadar da yakışıklı değil... Yani öyle derken aslında daha çok tatlı geliyo bana. Ve çok benzer özelliğimiz var... Mesela o da çok bağırarak ve kendini yere atarak gülüyo , yani kısacası çok çılgın bi gülüşü var... Tıpkı benim gülüşüm gibi. Ve oturuşu. Bacaklarının ikisi de farklı yerlerde oluyo genelde ve bunu hep Yeşim farkediyo. Ve bana direk söylediği şey "ayy o nasıl bi oturuş..." Bende aynı şekilde yatarken de,otururken de bacaklarımı farklı yerlere doğru uzatıyorum... Tabi bunlar görünüş ve davranış olarak benzeyen özelliklerimiz. Bide kişilik olarak hangi yönlerimiz benziyo bi arkadaş olup anlayabilseydim...
Bu arada ben ilk defa biriyle bu kadar sevgili olmak istiyorum.
İlk defa böyle şeyler hissediyorum ve karşılığı olsun istiyorum. Çok mu ?
Bu son cümleyi yeşime sık sık söylediğim doğrudur.