Bir köşesinde aklının, yer etmiş hissedilmeyi bekleyen duyguların. İnsanın önce hissettiği duyguya bir isim verebilmesi lazım öyle değil mi? Şu durum sende de böyle mi? "Karanlık kötüyü, Aydınlık iyiyi temsil eder." Bu mantık kime göre, neye göre doğrudur? Ben olayı anladım aslında. Herkesin bir amacı var. Senin de öyle. Peki bir insan, ulaşmak istediği amacına gidebilmek için kaç farklı yol dener?
Biraz sevgiden bahsedelim seninle. Bu duyguyu iki tip insan üzerine aşıladığını düşün. Birincisi duyguları iyi kullanan olsun, diğeri duyguları kötü kullanan birisi. Sevgisini iyi yönde kullanan bir insan, yaşama sevinciyle doludur. Hayat ona mutluluğu, üzüntüyü, özlemi en doğru biçimde aşılar. Sevgisini kötüye kullanan insana bak! Dışarıdan bakınca ne kadar da sevimli görünüyor değil mi? Düşündün mü bilemem, peki bunlar aynı ortamda nasıl uyum sağlar?
Korku, korkmak. Ne garip değil mi düşününce? Seninde vardır korkuların... Merak etme herkesin var. Hem de öyle bir duygudur ki dostu dosta vurdurur. Bazı insanlar vardır ya hani. Tedirgin, endişeli... Günlük hayatlarında neler yaptıklarını düşün. Bir masa düzenler sana, "Beğenirler mi, acaba eksik bir şey var mı?" tarzda sorularla beynini yerler. Çünkü karşısındaki bunu beğenmez korkusuyla yapar işini. Sen de böyle misin?
Tabii ki bu duygu meselesi insanın o an yaptığı olaya karşı değişim gösterir. Ve bu tarz olayları günümüzde rahatlıkla görebilirsin. Bizim seninle yapacağımız şey ise gerçek dünyanın dışına çıkmak. Aklının derinliklerine seyahat etmek. En hassas duygularınla yüzleşmek. Şimdi sana iki soru soruyorum...
Bütün kötülüklerin sebebi olan duygu nedir?
Yaşamana sebep olan yegane duygu nedir?
01/04/2020 - KORKU DOLU SEVGİ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKU DOLU SEVGİ
Teen FictionAnımsamadığım bir hayat var. Birlikte yüzleşebileceğimiz bir durum. Bu hayatı sana bir zindan edeceğiz...