Gerilime Hazır mısın ?

5.5K 34 26
                                    

Lanetli Arkadaşım

Merhaba arkadaşlar ben Emre Şenolsun.Ortalığı kavuran bir gündü.Hava sıcaktı.Gazozuna maç yaptık.20'ye 19 yendik.Az kalsa yeniliyorduk.Neyse bize gazoz aldılar.İçtikten 1 dakika sonra kız ağlama sesi işittim ve birden dolu yağmaya başladı.NOT:Ağlayan bizim arkadaşımızdı.Sesi arabanın orada işittim.Hemen bakkalın oraya sığındık.Arkadaşım ağlamayı kesti ve dolu fırtınası da durdu.Gittik arabanın oraya.Ne görelim.Arkadaşımızın ayağı kanıyordu.Ondan bağırmıştı.Yüzünden kan akıyordu.Ama arkadaşım çok tuhaf davranıyor.Arkadaşım daha 8 yaşında.Adı Zeynep idi.

Ben:Zeynep sana noldu böyle dedim

Zeynep: Aaaaaaarrrrggggg diye bağırdı.

Ben:Çok tuhafsın,hadi seni eve götürelim

Zeynep: Haaaaayıııır!!! diye bağırdı ve yine ağlamaya başladı.Bu sefer fırtına çıktı arabalar uçuyordu.Arkadaşımın 2'si korkarak kaçtı.Ben yalnız kalmıştım.Korkuyordum.Sonra arkadaşım birden değişmeye başladı.Zombi olmuştu!!!!!Ve bende kaçtım.Şimdi arkadaşımın derdini anladım.Ya için şeytan girmiş ya da bozuk bir şey yemiştir ama nafile.Bunlardan 2'side doğru değildi.Neydi ne olmuştur diye düşündü.Hemen Zeynep'in abisine gittim.Adı Kemal' idi.

Kemal:Evet Emre ne oldu?

Ben:Kemal abi senin kardeşin çok tuhaf davranıyor.

Kemal:Evet.Çünkü lanetlenmişti.

Ben:Nasıl lanetlendi

Kemal:Aynanın karşısına 3 kere Bloody Mary diye bağırdı.Ben çok şaşırmıştım.Sanki ben bu hikayeyi biliyorum.Tahmin etmeliydim.Zeynep lanetlenmişti şimdi anlamıştım.Zeynep her yerde herkesi korkutuyor.Bizi bile.Başka bir yere taşındık.Bir daha o eve gitmedik.NOT:Anladığım kadarıyla abisi de tuhaftı 1 teorim var o doğru bir teori.Kesin abiside lanetlenmişti.Belkide Bloody Mary'i o öğretmiştir.Bu hikayeyi okuduğunuz için teşekkür ederim :)

Gerilime Hazır mısın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin