Merhaba Arkadaşlar...
Benim adım Batuhan sizen bir hikayemi anlatmak istiyorum..
Korkunç Bir geceydi hala o geceyi hatırlarken korkuyorum o gece evde arkadaşlarımla toplanmış koltuklarda oturuyorduk.Arkadaşlarımın adları ;Berke,Mert,Burak,
Alper ve Akın annemle babam iş seyahatinde olduğu için evde tek başımızayım. O yüzden arkadaşlarımı bize kalmaya çağıdım...
Mert adlı arkadaşım hatta kankam tuvalete gitti ve tuvalete gittikten 15 sn sora bir cam sesi kırılan bir cam sesi Merte Biz DöRT arkadaş iyimisin diye seslendık.. Akın koşa koşa evden çıktı üzgünüm gitmem lasım çok korkuyorum hem geç oldu diyip gitti biz üçümüz merte bakmaya koştuk ancak tuvalet kapısı açılmıyordu bir ses duyduk SANKİ İNCE BİR SES sizi bekliyorum çocuklar dedi bizde heralde bu bize şaka yapıyordur dedik ve içeri daldık girdiğimizde mertin boynu ve iki bileği kesik bir şekilde küvetin içinde yattığını gördük ambulans çağırdık.. Gelen yetkililer mertin çok kan kaybettiğini söyledi ama şimdi hayatta ertesi gece ben annemlerin geleceği gece koltukta beklerken arkamda bir silüet gördüm bu dik saçları olan bir adam gibiydi iyiki bir köpeğim var havlayarak gelmesiyle silüet toz oldu ama köpeğim çok garipti korkunç bir bakışı vardı.. Koltukta Sızmışım telefonla uyandım arayan annem oğlum iyi misin?
Evet anne iyiyim dedim ve koltuğa uzandım
sonra siyeh bişeyin boğazıma sarıldığını gördüm işte gerçek korku ondan korktukca daha cok baskı yapıyordu...
Ondan korkmasam daha kötü yapabilir krokmadım ve yaratık varlık yok oldu o hayatımın en kötü günü ertesi gün annemler geldiğinde bana akın ve alperin ölmüş olduğunu söylediler işte gerçek korku ondan korkmayın....