Evimdeki 3 harfliler.

611 2 0
                                    

Evimdeki 3 harfli 

Merhaba Arkadaslar Ben Size Basımdan Gecen Bir Olayı Anlatacağım . Bu Olay Tamamen gercektir arkadaslar lütfen yalan sanmayın . Bir Gün İş cıkışı arkadaslarla eğlenmeye gittk . O aksam içkiyi fazla kaçırmışım herhalde . 

Ewlerimize dönerken arkadaşlarımı benim eve gelmeleri için zorladım ve onlarda kabul etti . Bnm Ewe Geldiğimizde ew boştu annemler o gün hatırladığm kadarıyla teyzemlere gebzeye gideceklerdi . Herneyse içeri girdiğimizde ew kapkaranlıktı . Arkadaslarım ışığı açmamı soledi bende açtım ve masanın ustunde bir sürü mum vardı . Hepimizin aklından aynı fikir geçiyordu . Ben Aslında Biraz korkuyordm . Bu yasıma kadar hiç onlarla uğraşmamıştm . We kücüklüğümden beri hep korkmusumdur . Neyse onların hatrına Cin Cağırmayı Kabul Etmistm . İçeri Geçtk . Arkadaslarımla masaya geçtk ve bana fincan kalem ve kağıt getirmemi söylediler . Odaya gittiğimde içimden bir ses cok kötü şeyler olacagını soyluyordu . Ama Ben Yinede Getirdm . Sonra masaya geldiğimde arkadaslarm kalem ve kağıdı elimden alıp alfabeyi yazmaya basladılar . Hepsini yazdıktan sonra onları yuvarlak sekilde masaya dizdiler . Mumları yakıp ortasına fincanı koydular . Artk hazırdk . İçlermzdn Mert Cini Cagırma Sözlerini Söyledi . Cin Gelmedi . Herkes Tam Ümidini Kesmişti We Tam o sırada kapı çaldı herkes çığlık attı bana kapıyı açmamı söylediler . Ama Ben korktugum için gidemedm en sonunda cesaretimi topladm ve delikten baktmn gelen bizim komşumuzun cocugu kürşattı . Bana içine girmiş olabilir açma dediler ama ben kapıyı actm . Actıgımda kürşat bana asyada cok kötü seyler oluyor televizyon ve çeşmeler birdenbire açıldı ve bilgisayarın ekranı kıpkırmızı oldu dedi . O Anda hepimiz şok olmuştk . Herkesin Rengi Solmuştu . Hiç kıpırdamadan bana bakıyorlardı . İçimizden onu çağırmak için en hevesli olan mert birden ağlamaya başladı . Basımıza Musallat oldu simdi napıcaz die ağlıyordu . Herkes Suçu Mertin Üstüne Atmış Ve Onu Suçluyorlardı . Ona bu işe sen bulaştırdn bizi sen çıkartıcaksn diyorlardı . Herkes ağlamaya basladı . Ben Herkese dışarı çıkmanın yasak olduğunu söyledm . Hepimiz odaya geçtk We Öyle Oturuyordk . Derya ayağa kalktı ve ben gidiyorm annemler beni merak edicekler dedi ve kapıya doğru gitti . Herkes o sırada ona geri gelmesini söyleyip kolundan çekti . Derya hiç aldırmadan kapıdan cıktı . Camdan Baktk O çıktıktan Sonra Hemen Sisin içinde kayboldu ve onu göremedik . Derya gittikten 1 saat sonra annesi merti aradı ve deryanın ne zaman geleceğini sordu . mert derya 1 saat önce cıktı dedi . Annesi Cok Telasslanmıs bir sekilde telefonda bağrıyordu . Mert Telefonu Kapttıktan Sonra Ağlamaya başladı . Herkes Neden Ağladığını Sordu Ve deryanın eve gelmediğini söyledi . Herkes Susmuş Deryadan Hbr Bekliyordu . Herkes Tam Ewine Gitmeyi Planlıyordu o sırada cok kötü seyler oldu cin bizimle oynuyordu . Perdeleri oynatıyor televizyonu açıp kapatıyor ve lambayı oynatıyordu . Birden şömine yandı . Herkes Cığlık Atıyordu . Ferhatın herkes yere düştüğünü gördü ve ferhat çarpılmıştı . O sırada cin Bize Alfabeden Yazıyordu . Gördüklerinizden ibret alın ve birdaha bizimle uğraşmayn bu size ders olsun . Daha Sonra Fincan Yere Düştü Ve Mumlar Söndü . Daha Sonra Herkes Cıktı . Ertesi Gün Yolda Deryanın Ölüsü Bulundu . We Ondan Sonra Ağzımıza Onun Adını Bile Anmadık . Evet Arkadaslar buda bize olduğu gibi sizede ibret olsn . Onlarla ugrasmamanızı tavsiye ederm yoksa başınıza cok kötü seyler gelebilir . Geriye Kalan Arkadaslarm İse 1 Ay Ewden Cıkamadılar . We Zihinsel Tedavi Görüyorlar . Bu Olay Yalan Degil İnanın Bunları Kafamdan Uyduramazdm Herhalde . Neyse Bu Size ders olsn onlarla ugrasmayın yoksa o arkadaslarn gibi psikologtan cıkmazsınız tavsiye etmem .

Gerilime Hazır mısın ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin