La dracu! Nu... De câteva minute ma plimb dintr-un colț în altul al camerei vrând sa bat pe cineva, sa îl înjur, sau nu știu, doar vreau să-mi vărs nervii!
Șobolan nenorocit! Un Griffindor adevărat nu făcea asta! Tip nervoasa, și fără a mai tine cont ca aveam pe mine doar un tricou mai lung și lenjeria intima, ies din camera trântind ușa în urma mea, coborând rapid pe lângă cei doi bărbați ce urcau pe scări, probabil spre camera mea.
- Copila, ești bine?aud vocea tatălui meu
- Da, pe dracu!strig un timp ce ma întorc spre el
Cu ochii în lacrimi, ma transform în animag și ies imediat din casa, mergând pe o poiană, lângă un rău, în spatele localului nostru preferat.
Fiind iar la forma mea normala, ma îndrept spre lac și ma așez turcește. Norocul meu este ca am avut o iarna fără zăpadă...
Simt cum un material se așează pe umerii mei, și imediat cum ii simt mirosul, zâmbesc slab. Trag sacoul mai bine pe umeri, și oftez puternic. Simt cum persoana ma ia pe după umeri, fiind și el acum jos, și ma mângâie pe brat.
- Ce este?
- L-am visat pe Peter...spun ușor și ma uit la tata
- Oh... Cat de mult?
- Tot?! Tata... El este cel din cauza căruia nu am putut sa te am lângă mine, realizezi, nu?întreb eu și simt cum vocea mea se sparge cu fiecare cuvânt spus
- Știu, dar liniștește-te iubito...spune el și ma trage într-o îmbrățișare caldă
Sunt obișnuită ca tata sa fie drăguț cu mine, dar uneori are o afecțiune după care duc lipsa. O afecțiune le care doar el o da, și cumva știam asta înainte să-l cunosc...
- Hai sa mergem acasă, este frig și tu ai doar tricoul pe tine.spune parca încercând sa scoată cuvintele
- OK...raspund în timp ce ma ridic cu ajutorul lui
- Ajungem acasă, și cât faci un dus fierbinte, fac ceva bun și stam împreună, este bine?ma întreabă zâmbind slab
- Este perfect!spun și ii apuc mana pentru a putea sa ne deplasam prin apariție, în dor câteva clipe fiind în casa
Parca mi-a citit gândurile...ca vreau sa stau doar cu el...
Urc la etaj, și îl aud vorbește ușor cu Remus, și zâmbesc ușor. Intru la mine în cameră și las sacoul lui pe pat, urmând sa întru în baie, dând drumul la apa calda, îmi dau jos tricoul și lenjeria și intru sub jetul de apă, care îmi relaxează mușchii.
Țin minte ca aseară Teddy mi-a spus ca azi se duce cu mama lui pana la Molly și Arthur, asa ca o sa stau cu Remus și Sirius. Dar am înțeles ca și Remus o sa plece, dar mai târziu, asa ca o sa am iar o zi doar cu tata.
Opresc apa, și cu un prosop înfășurat în jurul trupului, ies din baie mergând la dulap să-mi caut ceva de îmbrăcat. Aleg un tricou care îmi era mai mare și o pereche de colanți vișinii. Tricoul sgiu6ca l-am luat în prima zi când am stat aici, și am mers în camera lui tata... Nu vreau sa ii spun, ca să nu își facă griji, dar îmi este frica ca o să-l pierd iar, și chiar nu ma părăsesc aceste gânduri...
Îmi scutur capul pentru a scăpa de gândurile acestea, și ma îmbrac în hainele alese, cu prosopul începând să-mi șterg parul, la final rămânând cu el umed, dar acceptabil.
Ies din camera după ce îmi iau în picioare balerinii negrii, și cobor în bucatarie, unde îl găsesc pe tata pregătind ceva.
- Am terminat. Remus a plecat?
- Da.
- Ce faci bun?întreb și îl iau în brate pe la spate
- O ciocolata calda cu bezele și plăcinta ta preferată cu bezele o avem deja.spune și merge spre masa
Ma așez pe scaunul de lângă el, și iau o gura din bautură și las cana pe masă, urmând sa ma uit la el și a ii zâmbesc.
- Mulțumesc ca ma faci sa ma simt mai bine, cu toate ca am reacționat cam urat.
- Te înțeleg, știu cum este sa pierzi anii degeaba...ani în care sa poți sta cu o anumita persoană, dar sa nu ai șansă asta.spune și ma ia pe după umeri, reușind sa ma tragă mai aproape de el
CITEȘTI
O Noua Generație -Hogwards
General FictionȘtim cum s-a terminat povestea lor, dar știm cum este povestea copiilor lor? Christina Black, Teddy Lupin și James Sirius Potter se împrietenesc încă din prima zi, și prietenia lor durează, dar ce se întâmplă când apar modificări în viata lor, ce...