...BEN MAHVOLDUM...

2 0 0
                                    

Polisler gelditi.Ama evden kaçmayı nasıl becermişti bu adam .Belki de adam değil, belki babamdı, belki de bir kadın, korkuyordum hem de çok ... Polisler odama geldiğinde kapıdaki bıçak darbelerini gösterdim.

Asıl o konuya geldik, Polisler kapıyı açmaya gidecekken çoktan içeri girmişlerdi.

'Baba sen ... Baba sen annemi' derken bir damla yaş döküldü gözlerimden. Özge inan kızım, Kapı çalınmıştı annen kapıyı açmaya gitti tam olarak ki kimse yoktu bir anda ev alarmı çaldı, uyuyordun, hemen kapattım alarmı sonra da kapıyı. Bana bu saatte herkesin uyuduğunu söyledi.

'' Baba ama ... Tamam peki o z .... '' derken babam sözümü böldü. '' Yarın önemli bir toplantım vardı ve bunun için çalışıyordum sonra korktuğum başıma geldi.Annen çığlık attı. bıçak vardı ona yalvayın bana '' Tamam baba yeter bu kadar, peki annem !!! Aaannem nerede diye kekeleyerek sordum.  

Uyandığımda hastane de olduğumu fark ettim,Etrafımda bir tek babamı gördüm .

Baba annem nerede,durumu nasıl?

'' Bıçak böbreğini sıyırmış ama şuandurumu  iyi 

 '' Baba gideyim lütfennn !!'' 

'' HAYIR '' dedi bağırarak .O sırada hemşire geldi serumumu kontrol etmek için.

'' NASILSIN daha iyi misin? '' dedi .İyiyim dedim .ANNE mi görebilir miyim? 

'' ANNEN derken? ne annesi yavrum '' dedi şaşırdım babam gözlerime bakıyordu .Hemşireye kafayla git işareti verdi.Ne oluyor baba? Hiç bir şey kızım sen rahatına bak dedi. evdeki kadın  polis '' Nasılsın yavrum? Daha iyi misin? '' İ .... derken Mete 'yi gördüm .Ona sarıldım ve hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.

'' Üzgünüm Özge gelemedim affet kardeşim '' dedi.  kadın polis hafif bir öksürmeyle bana baktı ve ona dönmem gerektiğimi   anladım ve anlatmaya başladım. .

Kısaca yangında telefonum sınıfta kalmıştı gece aniden uyandığımda telefonumu yastığımın hemen yanında gördüm önce şaşırdım sonra sevindim taa ki ana ekranımda ki duvar kağıdımın üzerindeki yazıyı görene kadar ...Gerisini zaten biliyorsunuz.

Kadın polis;Tamam dır .

Peki babam nerde Elif abla ?

Kadın polis;Üzgünüm canım onu görmedim .

 Nasıl olur ,babam onların yanında değilmiydi yoksa kaçmış mıydı?Hayır ya ne kaçması annemi görmeye gitmiştir .Belki de... derken Mert söze atıldı birden ve bütün düşünceler bir anda yok oldu..

Mert:Hişştt güzellik !Ne düşünüyorsun?Fatih abi nerde ya ?


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR GECE ÇÖKÜŞÜHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin