1.2

97 25 48
                                    

Tuçe anonimin dediği yere gidip bir masaya oturmuştu. Acaba gelecek miydi? Yoksa blöf mü yapıyordu? Tuçe bunları düşünürken buluşma saatine dakikalar kalmıştı. Anonimin kim olduğunu az çok kim olduğunu tahmin ediyordu ama pek emin değildi. Sonunda saat gelince dikleşip etrafına bakmaya başladı.

-Anonimsu-

Anonim,buluşma saatinden yaklaşık yarım saat önce gelmişti. Her hangi bir masaya oturup Tuçe'sinin gelmesini bekliyordu. Tuçe görüş alanına girince elinde olmadan gülümsedi. Onu herkesten farklı seviyordu. Kolundaki saatine baktı. Beş dakika kalmıştı. O süre zarfında onu izlemeye devam etti. Ona söylediği saat gelince ayağı kalkıp o masaya doğru yürümeye başladı.

Tam birkaç masa kalmıştı ki karşıdan gelen kişi ile olduğu yerde durdu. Gelen Anıl'dı. O gülümseyerek Tuçe'nin yanına gidince anonim arkasını dönüp gitti. Sahile gitti ve bir yere oturup denizi izledi. Tam cesaretini toplamış ve açılacaktı ama o şerefsiz Anıl ondan önce davranmıştı. Acaba Tuçe gerçekten anonimin o olduğunu mu düşünüyordu? Tabii ki de düşünecek! Sonuçta ona söylediği saatte gelmişti Anıl...

-Tuçe-

Tuçe etrafına bakarken Anıl'ın gülümseyerek ona doğru yürüdüğünü gördü. Anonim Anıl mıydı? Hayır,anonim Anıl olamazdı. Anıl onun abisi gibiydi...

Anıl ''Selam Tuçe. Kimi bekliyorsun burada?'' dedi. Tuçe de zoraki gülümsemeyle ''Hiiç,bir arkadaşımı bekliyordum.'' dedi. Arkadan biri Anıl'a el sallayınca Anıl da onlara el salladı. ''Neyse,benimkiler beni bekliyor. Sonra görüşürüz.'' dedi gülümseyerek. ''Görüşürüz.'' dedi Tuçe. Anıl onun yanından geçip gitti.

Anıl gidince sesli bir şekilde nefesini verdi. Anonimin o olmadığına,tahminlerinde yanılmadığına sevinmişti. Telefonunu çıkarıp anonime yazdı.

Tuçe: Neden gelmedin?

05***: Geldim ama o çok sevgili ''arkadaşın'' gelince gitmek zorunda kaldım.

Tuçe: Tamam.

05***: Görüşürüz,ben sizi rahatsız etmeyeyim.

Tuçe: Ne yani trip mi atıyorsun?

05***: Ah,hayır. Sadece arkadaşınla muhabbetinizin aranıza girmek istemiyorum.

(görüldü)

Tuçe şimdide tanımadığı birinden trip yiyordu. ''Aman ne güzel.'' diye mırıldandı kendi kendine. Daha sonra eşyalarını alıp evine gitmek için yola koyuldu.

***

B A M

Herkes son olduğunu falan mı düşündü?

JKUHJNYHGTGFRDEDYRHTFJNHHGB

Neyse iğrenç oldu kusmaya gidiyorum ben bb

my lover,my friendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin