{Yakında!!!!!}
Bölümler zeyzey034 Hesabımda yayınlanan Tutulma kitabının finalından sonra gelecek arkadaşlar. Aklınızın hatta kütüphanenizin bir köşesinde kalması dileğiyle hepimize hayırlı olsun diyorum.
MasaL
Doğu'nun en güzel şehirlerinden Diyarbakır. Geniş topraklar, verimli araziler, hayvancılık ve çiftçilik.
Yeni neslin kaçtığı aile işine dört elle sarılan genç aile üyeleri. Onlar topraklarına, köklerine, törelerine sahip çıkmak istiyorlardı.
Bastığı toprağı titreten bir Ağa.
Mirza.Güzelliği dillere destan olmuş bir Ağa kızı.
Lavin.Aşk yok.
Sevda yok.
Göz yaşı hiç yok.
Sert çehresi ve kalın sesiyle bir kez bile gülümsediği görülmemiş bir adam.
Asi tavırları, dik başlığı ve açık sözlülüğü ile namı güzelliğinden önde gelen bir genç kız.
İki inatçı keçiyi bir yatağa bağlamışlar. İkiside diğerini atmak için birbirini tekmeliyor ama düşen yok. Birbirine değen tenleri alev alev yanıyor. Aşk yok ama arzu onları kavuruyor. İnat değil mi ikisi de ateşini söndürme çabasında değil. Daha çok ateşi körükleme peşinde.
Onların ki de öyle bir MasaL işte.
~~~~~~~~~~~
Diyarbakır güzeli Berfe.
Ağabeyinin yabancı uyruklu olan arkadaşım, kandaşım dediği adamı üniversite eğitimi almak için İstanbul'a gittiğinde tanıdı. Uzaktan sevip sadece gözleriyle izledi. Bir gün bile duygularını hissettirecek herhangi bir harekette bulunmadı. Ölene dek tek bir adamı seveceğine içinden yeminler etti. Bir daha onu görmeyeceğini ölene kadar elinin eline değmeyeceğini inanarak içinde yaşattı sevdasını.
İtalyan yakışıklısı Alanso.
Bir garip yolculuktu onunkisi. Annesi ile babasının anlaşmazlıklarının ceremesini çekmekten bıktığı için çareyi kaçmakta buldu. Ne İstanbul? Ne Milano? Hepsinden kaçıp ona kardeş kollarını açan arkadaşına, hiç bilmediği topraklara sığındı.
Bütün sebep bu kadarcık mıydı?Aklının bir köşesine yerleşen mavi gözlerin hiç mi etkisi yoktu onu toprağından kopup hiç bilmeği topraklara gelmesinde.
Acaba...
Tuhaf bir hikaye. İki çiftimiz olacak baştan söyleyeyim. Azıcık dram azıcık komedi. Trajikomik bir hikaye. Bakalım ortaya nece bir şey çıkacak. İnşallah diğer hikayelerimi beğendiğiniz gibi buda hoşunuza gider de kütüphanelerinize eklersiniz.
#özgürçicek
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASAL
General FictionTutku ve arzunun komediyle harmanlamış halini okumak isteyenlere. Trajikomik bir masal. Hangi masal gerçek ki? Belki onların ki olur! Kim bilir bizim kabus dediğimiz hayatlar onların en güzel masalıdır. MasaL Gelin ata binmiş, ya nasip demiş. Bö...