{Alıntı-1}

557 53 14
                                    


Merhaba arkadaşlar Masal hikayemle karşınızdayım. Kesinlikle Çelişki  bitmeden başlamayacak. Ama aklınızda biraz bir şeyle oluşması acısıda ufak, tanıtım gibi bir alıntı paylaşmak istedim. Tanıtıma bahsettiğim gibi biraz dram biraz komedi birazda romantizm olacak hikayede. Umarım beğenirsiniz.


MASAL

"Lavin."

Beline kadar uzanmış saçlarının üzerine iliştirdiği parlak pul işlemeli yeşil şalın kenarıyla oynayan genç kız arkasından ona seslenen orta yaşlı kadına döndü. Koyu kahve rengi gözleri akşam güneşinin kızıl ışıklarıyla siyah zeytin gibi parlıyordu.

"Efendim Zühre yenge."

"Misafirler geldi. Anam seni çağırıyor."

"Geliyorum."

Lavin şalını düzeltti. Ağır hareketlerle odasından çıktı. Yaşadıkları genç kızı yaşlanmış hissettiriyordu. Kollarını bedenine sardı. Kimsenin önüne çıkmak, hele ki söylenecek sözleri hiç duymak istemiyordu. İnsanlar haddi olamayan konularda yorum yapmaya ne kadar da meraklıydılar böyle.

Merdivenlerden inerken mümkün olduğunca yavaş hareket ediyor tahammül etmek zorunda kalacağı insanların yanına ne kadar geç giderse kar sayıyordu. Hoş dayanma sınırını geçtikleri an sözünü kimseden esirgemiyordu. Avluya çıktığında mutfaktan çıkan kocasını(!) gördü.

Mirza Bozkurt.

Buz mavisi gözleri genç kızın sıcak kahveleriyle çakışınca olduğu yere çakılırcasına durdu. Bir kaç salise...

Şimşekler çaktı.

Havada oluşan gerilim şehrin elektrik ihtiyacını karşılayacak cinstendi.

İkiside burnunu havaya dikip diğer tarafa doğru yürümeye başladı.

Onları yukarıdan izleyen ikizler Baran ve Boran Mirza selamlığa, Lavin haremlikte girdiğinde ellerini havada birbirine çarptılar.

"Berabere."

"Bana da Mirza Ağabeyim önce başını çevirdi gibi geldi."

"İkisi de aynı anda döndüler. Çıkar yüz liramı!"

"Kaçtık mı? Veririm."

"Geçen seferde vermedin Baran. Unuttum sanma."

"Gene mi iddiaya girdiniz? Lavin yengem duyarsa bu sefer sizi avlunun ortasına asar." Dedi Şilan sarı buklelerini havaya savururken. Kollarını bağlayarak iki abisinin arasına girdi.

"Ne istiyorsun Nankör kedi?"

"Sen." Dedi kız Baran ağabeyine dönerek "Proje ödevime yardım edeceksin. Sende." Diyerek Boran ağabeyine döndü. "Kazandığın paranın yarısını bana vereceksin."

"Şilan..."

"Şilan..."

Şilan iki adım sıçrayarak terasa çıkan merdivenlere vardı. Elindeki telefonu ağabeylerine çevirip biraz önce yaptıkları konuşmayı kayda aldığını gösterdi.

"Seviliyorsunuz abicanlar."



Sizi sevenlerin kıymetini bilin.💋

#özgürçiçek

MASALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin