#1

45 4 0
                                    

Nama Aku wani Aku tinggal bersama ibu dengan ayah,kirannya Aku ni anak tunggal lah.Aku baru berpindah Di Malaysia sebab aku dilahirkan Di London.Ibu Aku orang London ayah Aku orang Malaysia.Tapi mak Aku ni tahu adap Dan traditional orang melayu.Okay Aku nak bercerita tentang sekolah baru Aku baru 2 Hari Aku sekolah dekat situ tapi Aku dah Ada ramai kawan gembira rasannya.

Amira Dan Damia Nama kawan Aku Dan ramai lagi...Diorang suka betul cerita Seram asal jumpa je adalah Benda nak dicerita Kan semuanya tentang sekolah yang tempat Aku belajar sekarang ni katannya Ada perempuan rambut putih lah kat tandas.

Mula mula Aku Rasa ITU hanyalah khabar angin yang nak menakutkan pelajar.Yelah asal nak belajar je mesti Ada yang nak ketandas pastu berjam jam berada ditandas.

Satu Hari tu Ada kem disekolah Aku.Aku ikut sebab ibu dengan ayah Aku paksa sebab untuk menambah ilmu.Jadinya Aku Pon terpaksalah tido disekolah...masa tu Aku Damia Dan Amira bawak phone cikgu benarkan.Tapi Hari lain cikgu tak bagi..

Mase tu tengah Malam Aku Rasa nak buang air kecil.Aku Pon kejut lah si damia..

Weh!!!!Mia teman Aku ketandas weh"Aku mengoyang Kan badan dia supaya bangun Dari tidur.
Malas lah weh Aku mengantuk esok dahlah ada activiti"katannya menarik selimut menutup seluruh badannya.

Aku Pon pasrah lah pergi sesorang.Dengan touchlight yang ibu Aku sedia Kan Dalam bag.

Lepas Aku membuang Aku Pon basuh tangan dekat singki..

Tiba² damia masuk dia kata "weh tunggu Jap Aku Rasa nak terkencing lak" dengan pantas dia masuk ketandas.Tulah tadi asik tido je Bila orang ajak ke tandas.Then terpaksa lah Aku teman.

Dah setenggah jam dia kat Dalam sunyi je.Kata nak kencing je sampai setenggah jam.Biar betul.

Aku dengan takde perasaan takut Aku selamba pergi ke tandas nombor tiga Aku Cuba tolak pintu tak kunci Pon.Then takde orang

Abis tadi tu siapa"kata Ku Dalam hati masa tu perasaan takut mula menyelubungi.Aku Pon dengan lajunya nak keluar Dari tandas.

Tapi tandas terkunci.Perasan takut Aku time tu tak boleh Aku nak gambarkan hanya Allah je yang tahu bertapa takut nya aku.aku jerit Minta tolong Tiada siapa Pon dengar.

Disebabkan Dalam tandas Aku baca segala surah² yang Aku tahu Dalam hati.

Aku nak talifon damia tapi line takde.Peluh penuh membasahi dahi Ku.

Aku pandang kebelakang terkejut ya Aku Ada seorang perempuan rambut panjang itu yang merangkak kearah Ku tapi Dalam keadaan terbalik....

Aku terkelu tak tahu nak buat apa.Aku ketuk pintu sekuat hati.

Ya Allah tolonglah hamba mu ini"ucap Ku Dalam hati Nama Allah Aku sebut berulangkali semakin dekat benda tu...dia ingin melompat kearah Aku.

Tiba² pintu terbuka.Rupa²nya cikgu,Dan semua kawan² Aku Ada diluar.

Ya Allah wani kenapa dengan kau ni.Penat tau kitorang Cari kau satu Hari sampai kepagi tak jumpa jumpa rupannya disini"kata Amira Dan damia.Riak wajahnya risau.Cikgu hantar Aku ke bilik rawatan katannya diorang Cari Aku sampai ke 9 pagi maknanya 1 Malam Aku dekat tandas tu.

Aku mencerita Kan kepada damia Dan amira.Diorang faham Dan percaya..Aku bersyukur dapat kawan seperti mereka.

Sesungguhnya Aku tak Kan pernah lupa kejadian yang berlaku disekolah baru Ku....

INI hanyalah rekaan Nama yang berada disini Tiada kena mengena dengan yang sebenar.....

Short Story/mix/Where stories live. Discover now