#4

21 3 0
                                    

Hoseok pelajar Di University Soult Korea... university yang terletak ditenggah-tengah bandar(hentam je Aku sendiri Pon tak tau)mempunyai lebih 3000 pelajar Dan ade 4000 lecture yang mengajar disitu.

Hoseok pergi keruang tamu untuk menonton TV,Hari cuti terasa bosan Pula.Nak keluar Pon malas.Jadi dia mengambil keputusan untuk hanya stay dirumah sahaja.

Ktanggg!!!!!

Terkejut hoseok yang mendengar tak pernah dia Rasa macam ni.Bunyi yang amat kuat datang Dari dapur,terasa meremang bulu roma.Mana taknya dah lah sorang dirumah.

Hoseok memberanikan diri melihat apa yang terjadi didapur....

Alangkah terkejutnya daging mentah yang berada Di peti aid semua tertumpah keluar Dan sesusuk tubuh memakannya..

Oh god!!!Benda ni menakutkan hoseok ingin keluar Dari rumah.Tetapi Di kunci...

Bila dipandang belakang hoseok terkejut Benda tu berdiri tegak memandangnya.Bau busuk menusuk ke rongga hidungnya,rupannya amat menakutkan darah yang keluar Dari mulut Mata bulat hilam Dan Gigi yang tajam.Hoseok tak mampu berbuat apa.Lututnya lemah tak mampu berbuat apa sedangkan Benda tu semakin menghampiri.

Hoseok terasa matannya berat ingin tertutup.Ianya terasa mahu pengsan mahluk itu hanya tersenyum lebar seperti mulutnya terkoyak Dan akhirnya hoseok rebah Dan pengsan.

"Em??sunyi je hoseok takde kat rumah ke??"taehyung pelik sebab dah banyak Kali tekan loceng tak de siapa pon,tapi kereta Ada....

Dan taehyung membuat keputusan untuk masuk tapi dengan memanjat pagarnya.Yelah dah lah dikunci jadi susah sikit.sebelum panjat taehyung melihat kekiri Dan Kanan takut nanti orang cakap perompak pulakkan.

Sesampai dipintu utama,tak terkunci semasa taehyung ingin membuka pintu terasa seperti Ada yang menghalang membuka pintu.

Tetapi taehyung berjaya masuk ke Dalam dengan terkejutnya melihat wajah hoseok yang pucat Dan pengsan depan pintu.Dia mengangkat hoseok ke sofa Dan merenjiskan sedikit air.

"Hoseok bangun hoseok"kata taehyung.Hoseok yang sedikit terkejut itu menjerit.Masih trauma mungkin dengan apa yang terjadi.

Setelah melihat taehyung dia Rasa lega kerana itu kawannya.

"Weh a-aku takut"kata jhope kepada taehyung yang berada disebelahnya.
"Kau kena kacau kah"Balas taehyung
"Kau tahu?"soal hoseok.Taehyung menceritakan yang sebenarnya kakak dia Pon pernah kena rasannya hampir penduduk kerumahan disitu pernah kena Bukan hanya hoseok seorang.....

Tapi tak tahu hendak kata apa Benda ni berlaku Bukan waktu Malam tapi pagi...

----------

Hai dipagi yang berbahagia ini author publish thanks yang sudi membaca walaupon tak seram...

Short Story/mix/Where stories live. Discover now