#2

35 4 0
                                    

Nama Aku Park Jimin Aku pelajar tingkatan 5 Di sekolah Bighit high school.Aku Ada kawan bernama Min Yoongi sahabat Dari kecik.Dia lah yang sentiasa dengan Aku walaupon kekadang mulut dia macam puaka.

Nak harap Kan mak ayah Aku memang taklah.Kerja je memanjang.Sikit sikit oversea takde masa untuk Aku.

Satu hari,Mak Aku nak pergi oversea dekat Malaysia.So Aku sorang jadi Aku ajak lah yoongi ni tidur rumah Aku nasib baik dia setuju.

Time ni aku tengah main game Dalam bilik aku.Yoongi pergi kedai katannya nak beli buku nak periksakan tahun ni.

Tengah seronok main Aku terdengar suara pintu dibuka Aku pasti yoongi mesti dah balik. Bilik Aku dengan pintu utama tak jauh Pon sebab tu boleh dengar.

Jadinya Aku terus Kan main game.Dekat celah pintu bilik aku,Aku nampak bayangkan orang mesti yoongi nak kedapur sebab laluan nak ke dapur lalu depan bilik aq dia nak masak kot sebab yelah abang dia pandai masak mungkin dia belajar masak.

Dari bilik Aku dapat bau masakan yoongi cam sedap je.Tapi Aku tenggah main game malas nk keluar mungkin siap masak dia panggil Aku!!

Tiba tiba Aku dapat panggilan Dari....Yoongi???

Jadi Aku angkat lah pelik jugak bende boleh cakap face to face kenapa call ye tak???

Ye yoong? Nape call?kenapa tak masuk je bilik Aku??"Tanya Ku....

Mengarut apa kau ni???Aku nak bagitau ni Aku balik lambat sikit tau sebab motor Aku buat hal pulak k jumpa nanti"panggilan dimatikan....

Habis siapa yang kat dapur tadi??"kata Ku Dalam hati...

Aku Pon keluar tengok kat dapur kosong..biar betul Aku siap bau masakan tadi...

--------

Dua Hari berlalu Aku tak bagi tahu yoongi Pon sebab Aku takut dia tak selesa lagipon Aku percaya yang selain manusia Ada lagi mahluk yang hidup didunia ni...

------

Short Story/mix/Where stories live. Discover now