@selcayu @elnuse @bonitavalu size ithafen♥
Bir gxg kitabı olacak.Rahatsız olan şimdiden okumasın.Hayalet okuyucu olmayın lütfen.Yorumlarını bekliyorum.İyi okumalar.
🍃
Just The Two Of Us.
"Ulan Gözde gelsene artık.Bak 3 kişi burda seni bekliyoruz.Kök saldık."diye bağırdım.Her gün aynı şey yaşanırdı ve Gözde bundan zevk alırcasına tekrarlardı."Geldim bebek.Çok bekletmedim demi?"dedi gülerek.Rabia bi an kafasını Gözde'ye çevirdi ve"Gözde ağzını götüne montelerim götünden gülersin artık."dedi.Koçum benim bugün de asiydi.Neyse çantamızı kanepenin üstünden alıp dışarı çıktık.
Okul evimize fazla uzak değildi ve her gün birbirimizin yolda yaptığı şakalara katlanmak zorundaydık.Okulun girişine az kala Mira"Allahhhh!"diye bağırıp dans etmeye başladı.Gözde Mira'yı tutup sakinleştirdi ve "Ne oldu mal?Niye bağırıyorsun?"diye sordu.Mira"Daha ne olsun bi tanem Doğan takip isteğimi kabul etti.Ah kalbim.Galiba dayanamayacağım."dedi.Gözde Miraya sarılıp kahkaha atarak "Hayırlı olsun derdim ama Doğan piç bunu biliyorsun demi?"dedi.
"Senden benden daha namuslu Doğan."dedim gülerek.Rabia da onaylarcasına kafasını salladı.
Mira"Ümranla Rabia gibi olamadın Gözde.Püü sana."deyip Rabia ve benim alnıma öpücük kondurdu.Gözde'ye de el hareketi çekip yanımızdan koşarak ayrıldı.Şerefsiz kim bilir kimlere havasını atacaktı.
"Gözde bi biz sap kaldık."dedim.Gözde ağzının içinde küfür etti ve "Anıl pezevengi piçlik yapmasaydı aşkon da sap kalmayacaktı ama..."dedi.Rabia bi an sinirle"Ben o pezevengi bi görürsem göstercem ona Gözde'ye yamuk yapmak neymiş."dedi.
Gurur duyuyordum kendimle.Tam da böyle insanlarla arkadaş olduğum için.
...
Ders zilinin çalmasına daha çok vardı.Bizde okulun bahçesindeki çardağa doğru yürüdük.Şükür sonunda bi tabe boş çardak bulabilmiştik.Hızlıca o çardağa oturup egemenliğimizi ilan ilsn ettik."Mira'nın şansına bak hele."dedim.Mira anlamsızca bana baktı."Doğan karşı sahada basketbol oynuyor."Mira'nın anlık donakalmasına dayanamayıp kahkaha fırlattık.Mira çantasından aynısını çıkarıp saçını ve makyajını düzeltti daha sonra Gözde'ye döndü."Nasıl?Güzel görünüyor muyum?"
"Olmuşsun Mira'm."dedi Gözde.Mira derin bir nefes çekerek basketbol sahasına baktı ve gözlerini ordan çekip elini kalbininin üzerine koydu."Vallahi öküz oturdu kalbime.Atmıyor."
Tekrardan basketbol sahasına baktı ve o sırada Doğan ile göz göze geldiler.Doğan gülümseyerek Mira'ya el salladı.Topu arkadaşına fırlatıp bizim bulunduğumuz yere geldi.Mira'nın yanına oturup"Günaydın kızlar.Nasılsınız?"dedi.
Günaydın diyerek karşılık verdik.Doğan Mira'ya bakıp "Kantine gidelim mi Mira?Biraz sohbet ederiz."dedi.Mira tamam dercesine kafasını salladı ve çardaktan kalkıp okula doğru yürüdüler.Mira gittikten sonra herkes telefonuna sarıldı.
Rabia bir yıldır anonim olarak tanıştığı lakin bir türlü reel olamadığı Murat ile yazışıyordu.Gözde ise yarım kaldığı dizinin bölümünü bitirme çabasındaydı.Bende ojul grubuna dün atılan mesajları okuyordum.Tam o sırada WhatsApp'tan telefonuma bildirdim düştü.
053***:Çok güzel gülmüyor mu Gözde?
053***:Baksana.
Kafamı telefondan kaldırıp Gözde'ye baktım.Evet gerçekten çok güzel gülüyordu ama o bunu nerden görüyordu? Gozlerimi Gözde'den alıp etrafa baktım.Bir sürü insan vardı.Hangi piç mesaj atmıştı bana acaba?
Ümran:Evet çok güzel gülüyor.Ama sen kimsin?
053***:Kim olduğumu boşver.Onu çok seviyorum.
Bi an donakalmıştım.Gözde'yi seviyordu.Evet Gözde'yi seviyordu.Tereddüt etmeden numarayı engelledim.
"Bu numarayı engellediniz."
🍃
Kısa kısa bölümler atıcam çok sıkmasın diye.Umarım beğenmişsinizdir.
Çok resmi oldum ilk defa inanamıyorum hshshshhs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just The Two Of Us |GxG|
Teen FictionGülmek için mutlu olmayı beklemeyin.Belkide gülmeden ölürsünüz.