w.two

18 8 26
                                    

İyi okumalar.Yorumlarını ve oylarınızı beklerim.

🍃

"Ben kuş arayışında olan bir kafesim."|Fransız Kafka|

Sevdiğim insanların yanında benden başkası ve sevdiklerimden başkasının olmasına katlanamıyordum.Bu kıskançlık değildi.

Sevgiydi.

Bundan adım kadar emindim.

Bugün kursum vardı lâkin kursa kalacak mecalim yoktu.Ben,Gözde ve Rabia eve doğru konuşarak yürüyorduk.Mira ise bugün Doğan ile takılacaktı.

....

Eve geldiğimizde ben ve Rabia hemen mutfağa girip yiyecek bir şeyler hazırlamaya başladık.Uzun uğraşlar sonucunda hazırlayabildiğimiz tek şey köfte ve patates kızartmasıydı.Bence gayet güzel bir yemekti.

Masayı kurup Gözde'yi çağırdığımızda Gözde'nin ilk tepkisi üç kelimelik bir cümle olmuştu.

"Sadece bunlar mı?"

Rabia"Gözde hanım kıçınızı azcık kıpırdatsaydınız yiyeceğiniz şey köfte ve patates olmazdı."dedi alaycı bir sesle.Gözde gözlerini devirerek masaya oturdu.

"Neyse yiyeceğiz artık."

Yemeğimizi yedikten sonra tabakları ve bardakları bulaşık makinesine dizdim.Sonra kanepenin üzerinde oturan Gözde'nin bacaklarına uzandım.Gözde kulaklığın tekini kulağıma takarak"Yeni bi şarkı keşfettim.Efso."dedi.

Gözlerimi kapatıp müziğin ruhumu sarmasına izin verdim.Üst düzey bir ingilizcem vardı aynı şekilde Gözde'nin de ve biz bundan çok memnunduk.Şarkı sona erdiğinde Gözde ile göz göze geldik ve "My last made me feel like I would never try again"dedik.Aynı şarkıda aynı cümleye takılmamız ikimizin de yüzünün gülmesine vesile oldu.

"Ege senden hoşlanıyor bence."dedim kendimi tutamayarak.Gözde ve Rabia bi an durakladılar ardından kahkaha attılar."Ege sevgilisi ile arasını düzeltmem için dün bana yazdı."dedi Gözde.Bir süre bir şey demeden düşündüm.Haklı olabilirdi aslında.Sevgilisi ile arasını düzeltmeye çalışan biri neden aynı anda başka birinden hoşlansın ki?

"Neyse boşver.Benimki sadece bi kuruntu."dedim konuyu uzatmadan.

Rabia ayağa kalkarak portmantoya doğru yürüdü."Ben dışarı çıkıyorum biraz.Gelmek ister misiniz?"

"Aslında olur.Yapacak bir şeyimiz de yok evde."dedim.Gözde onaylarcasına kafasını salladı.Üstümüze bir şeyler alıp dışarı çıktık.

Telefonumu çıkarıp Mira'ya mesaj attım.

Gönderen:Ümran

Mira her zamanki sahildeyiz.Doğanla ayrıldıktan sonra buraya gel.

14.22

O anda telefonuma bir bildirim düştü.Mesaj kutuma girdiğimde suratım aniden asıldı.Yine o numaradan bir mesajım vardı.

053***:Bu soğuk havada neden dışarıya çıktınız?

053*** kişisini sapık olarak değiştirdiniz.

Ümran:Gerçekten rahatsız etmeye başlıyorsun.Çizgiyi aşma istersen.

Sapık:O'nu düşünüyorum.

Üstümdeki montu çıkarıp Gözde'nin omuzlarına bıraktım.Gözde hafifçe tebessüm etti."Üşümüyor musun sen?"

"Hayır canım."diyerek karşılık verdim.Telefonumu çıkarıp mesaj yazmaya başladım.

Ümran:Bak ben de düşünebiliyorum O'nu hem de kendimi düşünmeyi yeğleyecek kadar.Eğer sen Gözde'yi düşünseydin kendine onu yakıştırmazdın.

Just The Two Of Us |GxG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin