Hannah heräsi seuraavana aamuna, ja oli unohtanut jo koko jutun. Tallille päästyään hän näki taas sen miehen, Nicholaksen tutkailemassa Severiä. Severi ei näyttänyt oikein pitävän Nicholaksesta, ja käänsi takamuksensa tälle. "Pidän hänestä...", Nicholas mumisi. "Anteeksi, pääsisinkö ponini luokse?" Hannah kysyi mieheltä, joka tukki karsinan oven. Nicholas kääntyi katsomaan Hannahia. "Toki toki", mies sanoi väistyen Hannahin tieltä, jolloin Hannah jätti ruunan harjapakin karsinan oven viereen ja asteli kumisuka kädessä harjaamaan Severiä. "Onko ruuna tuntikäytössä?" Nicolas kyseli. "On se välillä, kun en pysty itse ratsastamaan", Hannah vastasi. Hän ei pitänyt siitä, että joku ventovieras aikuinen mies kyseli hänen ylisuuresta ponistaan. "Kuinka vanha se on? Se vaikuttaa nuorelta", Nicholas jatkoi ärsyttävää kyselyään. "Onko se kilpaponi? Onko se hyvä este- tai kouluratsu?" "Se on kymmenen vuotta, kilpaponi ja kenttäratsu", Hannah sylkäisi sanat suustaan ärsyyntyneenä hännänpää väristen ärsyyntymyksestä, jolloin Nicholas tajusi lopettaa kyselemisensä. "Jaa'a", hän totesi, ja lähti, jolloin yksi tallin pojista, Felix käveli hänen ohitseen vilkaisten Nicholasta. "Eikö tuo olekin sen kouluratsastus tiimi Pheonix Feathersin perustaja, ja ohjaaja?" Felix kysyi pysähtyessään Severin karsinan eteen. "On se, ärsyttävä tyyppi", Hannah vastasi, vilkaisten Felixin nyt tuijottamaa Nicholasta kohti. Felix ei sanonut enää mitään, vaan käveli mustan Clydesdale tammansa Night Racerin luokse. Night Racer oli siis ihan kokonaan musta, ei ainuttakaan valkeaa karvaa, joka oli epätyypillistä yleensä kaksivärisille Clydesdalen hevosille. Kun Kamilla sitten saapui talliin hoitaakseen tänään trakehner ruunaansa Silverboyta, hän iski silmänsä heti Felixiin. Kamilla oli läpällään joka toiseen poikaan jonka näki, joka oli Hannahin ja Sannan mielestä huvittavaa. Felix oli aika uusi tallilla, ja mitä uudempi, sen todennäköisemmin Kamillan seuraava kohde. "Eikö hän olekin niiin söpö", Kamilla sanoi Hannahille. "Etkö sano noin joka toisesta tyypistä jonka näet?" Hannah kysyi huvittuneena. "No ehkä, mutta hän on erityinen!" Kamilla myönsi. Sanna oli astellut talliin sillävälin ja kuuli heidän keskustelunsa. "Taasko sinä kuolaat jotakuta?" Sanna naurahti. "Shh, hiljempaa! En halua että hän kuulee, en vielä", Kamilla kusikasi Sannalle, joka pyöritteli silmiään huvittuneesti.
"Ja vasen laukka nousee!" ratsastuksenopettaja Minna käskytti oppilaita, johon lukeutui Hannah ja Shadow, Kamilla ja Silverboy, Sanna ja Dina, Felix ja Nina, ja yksi tallin uudemmista tytöistä, Daisy ja Taika. Hannah oli tutustunut Daisyyn jo ekana päivänä, mutta Kamilla ja Sanna olivat pysyneet entisissä piireissään. Shadow oli yksi Hannahin neljästä ratsusta. Musta, ja oranssi karvainen Felix taisteli tamman laiskuutta vastaan iskemällä sitä raipalla takapuoleen, jolloin sillä napsahti ja nosti kiitolaukan, laukaten Hannahin ja Daisyn ohi. "Prr tyttö!" Felix koitti rauhoitella nopeasti kuumenevaa tammaansa, tuloksetta. Kamilla alkoi tapansa mukaan nauraa, ja Hannah joutui oikeasti pidättämään nauruaan. Nina pukitti jolloin Felix lensi komeassa kaaressa alas. Shadow piti Ninan tyylistä, ja nosti pukkilaukan. Hannahin oli pakko nojata taaksepäin ja pidätti ruunaa toivoen että se hidastaisi, ja lopettaisi pukkilaukan. Kun Shadow lopetti, se teki viimeisen pukin nostaen takapäänsä niin ylös kuin pystyi laskien päänsä, jolloin Hannah lenis nyt jo niin lähellä olevan Daisyn ja Taikan niskaan. "Hohhoijaa, te ette sitten ikinä opi", Minna puuskahti.
YOU ARE READING
Vangitut
AventuraStar Stable Onlineen perustuva tarina, joka on ihan alkuperäinen eikä spoilaa mitään tarina tehtävistä. Tarina kertoo kolmesta tytöstä; Hannahista, Kamillasta ja Sannasta. Hannahin isä omistaa suuren hevostallin, jolla asuu ratsuja joka makuun. On s...