Chris Evans & Robert Downey Jr. = Steve Rogers & Tony Stark
Saat: 00.00
Steve Rogers elinde taşıdığı tepsiyi sehpanın boş gördüğü bir kenarına bıraktı. "Siparişlerimiz gelmiş, Tony," dedi.
O sırada Tony bir diğer teneke kutudaki biranın kapağını açmakla meşguldü. Açtıktan sonra parmağını geçirdiği o ufak parçayı yerinden söktü ve odanın başka bir tarafına fırlattı. Steve'e cevap vermeden önce teneke kutudaki birasından büyük bir yudum aldı, yuttu ve sehpadaki pizzaya baktı. "Bu sefer para aldı mı?"
"Hayır, kabul etmesi için çok direttim ama 'Sizden para alamam Yüzbaşım' laflarından başka bir şey demedi adam."
Bir eliyle hala birasını tutan adam sehpaya konmuş olan pizzaya uzandı. Kucağına koyduğu kutuyu açtı ve yuvarlak hamurun sımsıcak dumanı, kokusuyla beraber Tony'nin yüzünü yalayarak yukarıya tırmandı. "Hızlı da getiriyor şu kurye. Halbuki malikane şehre uzak, nasıl bu kadar hızlı."
Steve de kendi birasını açtı. "Hiç bilmiyorum." Gri koltuktaki Tony'nin yanında kalan boşluğa oturdu ve aynı Tony'nin yaptığı gibi ayakların sehpaya uzattı. "Hangi filmi açacaksın?"
Kumandanın tuşlarıyla filmlerin arasında gezinen Tony, tek tek filmlerin açıklamalarını okuyordu ama hiçbirini beğenmiyordu.
"Dur," dedi Steve. "Az önceki güzel gibiydi sanki. Onu izleyebiliriz."
"Azınlık raporu mu? Olmaz, Tom Cruise sevmiyorum ben."
"Peki," dedi Steve ve beklemeye devam etti. Bu gidişle Tony'nin hiçbir filmi seçemeyeceğinden şüpheleniyordu. Tüm geceyi bu şekilde geçirmek istemezdi.
Filmden filme sıçrayışı, Sherlock Holmes'da durdu. "Bunu izleyebiliriz."
"Sherlock Holmes mu? Kim ki bu?" dedi Steve.
Tony kafasını çevirip adama baktı. "Sen dört yüz yıldır uyumuyordun Steve. Senden önce de Sherlock vardı, yakışıklı, hayırsever dedektif hani."
"Ha evet, hatırladım şimdi." Pek hatırladığı söylenemezdi. "Baş roldeki aktör iyi görünüyor ama," dedi ek olarak.
"Evet, sevdiğim aktör. İyi oynuyor. Hayatım film olsa bu adama oynattırırdım."
"Bu durumda," dedi Steve ve Tony'nin kucağındaki pizzadan bir dilim aldı. "Beni kim oynardı?"
"Bilmiyorum," dedi Tony. Kumandasındaki tuşla birlikte filmi başlattı ve filmin başlamasından önce televizyon ekranının kararmasıyla tüm salon karardı. Odadaki tek ışık kaynağı televizyondan gelen ekran ışığıydı çünkü.
Ekranın kararmasıyla beraber film yüklenmeden önce Steve cebindeki yüzüğün kutusuna dokunarak kontrol etti, yerindeydi. Film bitince bir anda önüne geçip diz çökebilir ve tek'lifini yapabilirdi. Sherlock pek de evlilik tek'lifi yapmak için kullanılabilecek bir film gibi durmasa da mümkündü, olmaması için bir sebep yok gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tek | Stony [One-Shot]
FanfictionSteve Rogers'ın cebinde taşıdığı -Tek- taş yüzüğü malikanede -Tek- başlarına kaldıkları Tony Stark'a takdim edip evlilik Tek'lifini yapabilmesi için -Tek- bir günü vardı. Ancak sıradan bir kahramanın günü bile saatlere sığamıyor iken Iron Man ile C...