Schody

43 1 0
                                    

Pov. Mairena

W końcu idę do szkoły! Nie mogłam się doczekać, tyle nudy w domu. A ci rodzice to już wgl. Chciałabym poznać kogoś bliskiego komu mogę zaufać. Czuję brak bliskiej osoby, potrzebuję miłości. Dobra zagadalam sie ide. Widzę już ten budynek do którego ciągle ide. Słucham właśnie rapu na słuchawkach. Swoją drogą to mój ulubiony gatunek. Nowa szkoła nowe wyzwania! ! ! 

- Wchodzi do szkoły - Wszyscy się na mnie patrzą z pożądaniem i niektórzy nawet z nienawiścią czuje sie tu niechciana. Może znajde jakiegoś kumpla albo kumpele. Swoją drogą niezłe ciasteczka tu chodzą :- ) a szczególnie taki jeden.... Dobra muszę znaleźć moją klase nie mge miec pierwszego przypalu w pierwszy dzien sql. - Wchodzi po schodach i się przewraca- Ałłłłł!!!!!

- Podchodzi jakiś przysto- 

Ten przysto - Nic ci nie  jest piekna? 

N-n-n-nie :) Dzięki że taki przysto pomógł mi wstać

- Rumieni się - 

Podobasz mi się, wiesz?

Pov. Przysto

Jestem Airtem. 

-Girl odp- Ja Mairena. Milo cie poznac kochany :)

Masz dobre serce. 

Dzieki

Ok muszze isc pa

Pa

Myślę ze zamotała mi w głowie. Wkrótce jej się wyjawie ze pracuje dla gangu i jestem raperem. Boje sie ze mnie skresli przez moja prawdziwa czarna strone. Ale moj brachu pewnie sie nia by odpowiednio zajal gdyby to wygadala. Ciekawe czego jeszcze o niej nie wiem. Musze isc zapalic bucha. Ide na moja ulubiona miejscowke. Kocham moja girl Airmelie ale mysle ze sie nie sprzeciwi jak sie zabawie inna laska. Jest glupia wiec sie nie zczai ze juz mnie nie obcho. Ale dobra musze isc zapalic bo zaraz sie zdenerwuje. Mysle ze jest szybka i dobra w te klocki. Musze ja jutro spotkac by ja zabrac na ciemna miejscowe tam gdzie chodza tylko czarne charaktery. Moze ja przekabace na moja zla strone bo wydaje sie byc good girl a dobrzy ludzie to tacy jakich nie lubie. 

-Wychodzi z sql i odpala faje- 

No nareszcie ten zapach swierzego papierocha. Musze zapisac jakies wersy do mojej nowej nuty. Zadedykuje ja Mairenie i zaspiewam przez radiowęzeł. W koncu zaraz walentynki ktore spedze z nia. Pewnie zaprowadze ja sila do mojego domku ale to nie ma znaczenia. Mam nadzieje ze starych nie bedzie. Chce ja poczucB) Mala ladna niunia. Podoba mi sie, lubie takie. Jeszcze musi mi pokazac co potrafi



nie chce mi sie dalej pisac pa

dziewczyna raperaWhere stories live. Discover now