prawda

24 1 0
                                    

pov. airtem

ide do tej budy nie chce mi sie no ale musze bo chce zobaczyc mairene.. jest mlodsza o 5 lat ale wiek to tylko znaczenia, bo ja mam 15 a ona 10.. przed tym zapale bo czemu n?? dobra ide.

-idzie do szkoly gdy nagle napotyka mairene-

MAIRENA??????? hej co u ciebie piękna?

Mairena - a no ok a u ciebie przystojniaczku? :- )

no u mnie też czekałem na ciebie bo musimy powaznie porozmawiac a poza tym nie ide do tej budy bo zasady sa po to by je lamac co nie?

Mairena- no masz racje a o czym chcesz pogadac?

no bo musze ci cos pokazac, a po za tym musze ci powiedziec prawde o mnie. tylko zrobmy to w cichym i tajnym miejscu bo to co uslyszysz zmieni twoje zycie ok?

Mairena- ok

to chodź pójdziemy na takie jedno złomowisko koło torów to taka miejscówka dla bad boyi i bad girls wiem ze ty chcesz byc good i wgl ale to nie jest cool wiec ja cie zmienie i to mnie nie obchodzi czy chcesz czy nie bo juz jestes moja. poznasz pare moich ziomkow mysle ze polubisz to towarzystwo a jak nie to masz problem. myślę że możesz zostać moją girl a nawet jak nie chcesz to nia zostaniesz bo ja jestem starszy od cb o piec lat wiec ty glosu nie masz w tym wiesz?

Mairena- ale jak to Airtem??? podobales mi sie ale o czym ty mi chcesz powiedziec? bo to brzmi jakbys mial mi powiedziec jeszcze ze jestes w gangu

no bo wlasnie tak jest, jestem w gangu. 

Mairena- ja dzwonie na policje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

no chyba snisz dzieciaku -zamyka w kanciapie- 

no i siedz tam do poki sie nie ogarniesz

-po jakims czasie- 

Mairena- kocie wypuść mnie, już rozumiem wszystko i przepraszam za moje czyny jakie postapilam wobec ciebie. jestes dla mnie bardzo wazny

no ok wypuszcze cie ale nie mow do mnie kocie tylko wilczku ok?

Mairena- ok?

no dobra to teraz pokaż co potrafisz

Mairena- jest w szoku -

dziewczyna raperaWhere stories live. Discover now