Bismillah
Her zamankı gibi hava almaya dışarı çıkmıştım.
Bankda oturmuş bi güzel kız gördüm. Düşünceli görünüyordu. Biraz baktim yanından birileri geçtiği zaman korkuyordu. Bunu görüp yaklaştım.
Iyimisiniz dedim. O da evet iyiyim dedi. Ama iyi olmadığını biliyordum. Korkmuş görünüyorsun dedim. Biraz sakin durdu ve sonra konuşmaya başladı. Musallat olmuşlar dedi. Başkada birşey demedi. Musallat derken? Yani cinler mi? Dedim. Evet dedi. İsmini oğrendim. İsmi Aysun du. Anlatmak ister misin dedim. Evet buna ihtiyacım var dedi. Ve anlatmaya başladı. Anlatdıkça rahatlıyor du. Bende biraz onu güldürerek rahatlatmaya çalışıyordum. Gitmesi gerekiyordu ve bana teşekkür etdi. İyi geldiğini soyledi. Tam vedalaştık gidiyordu ki dururdum ve eğer yalnış anlamazsam numaranı vere bilir misin dedim. Belki bu zamanlarında sana destek ola bilirim. Numarasını aldım. Ve orda yazdım ona ki numaram çıksın.
Artık evdeydim ve akşam olmuştu.
Saat 11 civarıydı. Merhaba yazdı ve biraz konuşmaya başladık. Zaman ilerliyordum gülüp konuşuyorduk ve artık saat 12yi geçmişti. Akşamlar cinler artık harekete geçiyor.
Bana korktuğunu söyledi ve bende onu sakinleştirmeye çalışıyordum. Ama işe yaramazdı benim çabam. O kendi evinde bende kendi evimdeydim. Ailesi yanındaydı ama hepsi korkuyordu. Aysuna en büyük destek onun yanımda korkmayan birinin olmasıydı. Ona bazı duaları oğretdim şu anlık yapa bileceğim buydu. Ve o gerceyi böyle geçirdi. Ama böyle olmaz bundan kurtulması gerekiyordu ve ona yardım edecek birini tanıyordum. Yarın oldu ve bunu ona söyledim. Cin çıkaran 2 kişiyi çağırmışlar dı ama işe yaramadığını söyledi. Bende denemelden zarar gelmez bunada bir şans ver dedim. Kabul etdi ve o adamı bulup o gün Aysunun yadığı evlerine apardım. Aysun annesine ve babasına benden bahsetmiş ti. Onlara gitdik ve daha başlamadan önce babası benle konuşmak istedi. Diğer odada yalnız konuştuk. Dün gece Aysunu uzun süre sonra bu kadar iyi gördüğünü söyledi. Bir arkadaşa ihtiyacı vardı ve bu süre boyunca yanında olsan mimmetdar olurum dedi. Bende tabikide ne gerekirse yaparım dedim. Ve babasi Aysunun hasta olduğunu söyledi. Bir hastalığı var ve bu olaylar yüzünden gitdikçe yazıf düşüyor. Eğer bu musallat olayı bitmese dahada kötü olucal dedi.
Ben cinlerden korkan birisiyim ama onun için korkmam gerekiyordu. Zamanı geldi ilk seans başlıycaktı. Bedendeki cin çağrılacak ve neden musallat olduğunu öğrenecektik.
(Devam Edecek)