"Mia! Ko tak nak makan ke?" Sapa Ain, offismate aku merangkap kawan rapat aku di ofis ini.
"Wehhh Ain, tolong aku tapau sat boleh dak? Aku nak nasi ayam. Tolong arr.. Aku dok siapkan draft audit report nih! Kena bagi by today weh. Kalau tak, hantu tu jerit nanti!"
"Yer la yer la. Air ko tak nak?" Tanya Ain.
"Air aku order kat food panda. Aku tak minum coffee lagi!! Aku nak order almond latte kat Starbucks. Hg nak apa-apa dak?"
" tak nak la Mia. Aku bukan gila coffee mcm ko. Sehari tak minum tak sah!"
By the way, hantu yang aku maksudkan itu adalah Team Leader aku, Ms Nadya Harini. Sombong nak mampuih. Gaya mcm bos. Dengan LV begnya. Suka monitor apa orang buat. Mulut pun boleh tahan. Pakai baju mcm balut sarung nangka, habihh ketat. Baju nipis putih, bra merah!! OMG! Lurah bukit senantiasa terpapar untuk tontonan umum. Tunduk sikit memang sah boleh scan habis. Bertuah geng lelaki yg kerja kat bahagian aku. Kerja haram tak buat. Masuk pakai kabel la katakan.
Favourite dia adalah aku sebab aku paling tak layan dia. Ada dia suruh aku basuh cawan dia! Memang tak arr! Harey! Kemuncaknya, aku saja jatuhkan cawan dia sampai pecah. Bulat mata Jepun dia. Padan muka hg. Ada hati suruh aku basuh. Mak aku pun tak pernah suruh basuh cawan dia! So from that day onwards, Ms Nadya kerek dah marked aku. Poodah, macam aku heran.
Pernah sekali, Ms Nadya sengaja tumpahkan air fresh orange nya atas paperwork aku just because that particular client shows interest on me. He once touched my butt when i was walking along with him. Marahnya aku memang tahap dewata! But I'm helpless. He is a prominent client. Management dismissed my complaint due to that. My body is my weakness. I don't need sexy dresses, my perfect body figure can seduce any guy effortlessly. 38 24 36!
Ever since that incidence, aku dah tawar hati nak kerja di sana. Family aku tak tahu cerita ini. I don't intend to tell them too. Another 3 months aku cabut. Pulang ke pangkuan bondaku di Pulau Mutiara. Nanti cek mai na..
YOU ARE READING
Meet My Mr Americano
Romance"Mia!! Miaaa!!" Tak kuasa aku! Jgn kacau aku la setan! Sehari kalau tak panggil nama aku memang tak sah! Who the hell she think she is!! "Mia, you better come to my house tonite. Or else you will face the consequences!" Huhhh.. what the hell!!! Mam...