2. siblings

63 6 0
                                    

Yoongi obudził się po 11

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Yoongi obudził się po 11.12. "Obudził".
Jego najmłodsza siostra wpadła na cudowny pomysł, że wbiegnie mu do pokoju, skoczy na łóżko i zacznie skakać po nim w celu obudzenia najstarszego brata.

- Sun! Obiecuję, że Cię gołymi rękami udusze!!!- wrzasnął, spojrzał na uciekiniera i otwarte na oścież drzwi. Westchnął i spojrzał na godzinę.
No co, prędzej czy później i tak by to się powtórzyło.

Bardzo ciekawym faktem było to, że ciemnowłosy najlepiej dogadywał się z najmłodszą z rodzeństwa. Sun była takim słoneczkiem w jego oczach, odskocznią i kimś do kogo mógł się przytulić, pobawić i nie czuł się z tym źle. Różnica wieku między nimi to 10 lat, co w zupełności nie przeszkadzało by dogadywali się najlepiej. Mała często chciała uwagi, noszenia na baranach, czytania książek, bądź robiła za "porywacza" Yoongiego telefonu.

Najstarszy był przywiązany do swojego telefonu, w nim pokładał swoje życie. Muzyka, kontakt z znajomymi i światem. Umiał bez tego żyć ale to nie zmieniało faktu, że urządzenie ułatwiało mu życie.

- Yoongi! Jeść! - krzyczała dwójka za drzwiami do jego pokoju, gdy on brał prysznic.

Jego mama poszła do pracy a on zupełnie zapomniał. Ubrał na siebie spodnie dresowe i jakąś przewiewną koszulkę. Otworzył drzwi oraz spojrzał na rodzeństwo.

- Nie ma już w tym domu Hyowon? - mruknął zły.

- Hyowon i budzenie jej? Dobrze wiesz jakby się to skończyło - wzdrygnął się na samą myśl. Budzenie 17 letniej dziewczyny nie było dobrym pomysłem i nigdy nie będzie w tym domu. Ostatnio dzieciaki postanowił obudzić ją dwa lata temu. W zamian dziewczyna obudziła ich o 6 nad ranem muzyką na cały regulator w dodatku na obiad, który przyrządzała, dodała ukryte brokuły. Jungmin nienawidzi brokuł. Następny tydzień wymiotował, była to zemsta za wymyślenie tego pomysłu.

- Racja - poszedł na dół pierwszy.
- To na co macie ochotę? - stanął przy lodówce, odblokował telefon i włączył wifi. Na wyświetlaczu pojawiła się wiadomość od użytkownika "Hoseok". Trochę zaskoczony wszedł w konwersacje. Kris nigdy nie pisał z nim tak poza grupą. Chyba, że liczy się, gdy wypisywał do niego o 4 nad ranem.

jk. Dzień dobry ^^

yg. Ooo dzień dobry

- Więc co chcecie?- uśmiechnął się delikatnie i spojrzał na rodzeństwo.

- Płatki! - krzyknęła Sun.

- Nie! Kanapki! - krzyknął głośniej od młodszej Jungmin.

- A może kanapki i kakao? - jego uśmiech od razu zszedł i powiedział to, a raczej mruknął, znudzony kłótnią o byle co.

 Only you || sope ZAWIESZONEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz