Neredeyim... ve kiminleyim...!
Yataktan kalktıgımda heryer soluk renkli ve dışarıda yagmur yağıyordu. Bir anda gök gürldedi Nehir" ay prens 'im gitti ...ya of " " günaydın Nehirim " diye mırıldandım " günaydın hayatım" dedi . " Hadi kahvaltı yapalımda üstümüzü değiştirip yeni okula gidelim " dedim . Nehir ise kafasını salladı tamam der gibi. Yemeğimizi yedik ve üstümüzü değiştirdik Mehir " göbeği hafif açık bir siyah swet tişhort ve altına siyah pantolan giydi bede onun giydiği gibi " göbeği hafif açık siyah swet tişhort altıma siyah pantolon giydim " . Ikimizde sonsuzluk işaretinin üzerindeki hayat ağacı olan kolyelerimizi taktik . Çantalarımızda hazırdı, ikimizin çantası siyah ve üzerinde hayat ağacıvardı . Okula girdiğimizde müdürün yanına gittik . Sınıfımızın 12 / D olduğunu öğrenip sınıfa giderken iki çocuk bize bakıp önüne bakmadığı için yere yapıştı. Sınıfta 3. Sıraların hepsi boştu bizde cam kenarındaki 3. Sıraya oturduk .
Edebiyat hocamız içeri girdi .
" ben edebiyat hocanız ve şu andan itibaren sessizlik istiyorum . Herkezi tanıyacağım ama öncelikle kabul etmeliyiz ki herkezi sevmek zorunda değiliz " dedi . Ben biraz gerilemiştim " hayat iyi misin? " diye mırıldandı nehir . Bende evet dermiş gibi kafamı salladım. Tenefüs çaldı ve bir anda tepemde duran bir çocuk ile onun yanındaki çocuğa baktım. " Merhaba " dedi . " merhabada siz kimsiniz ..." dedim " ben batuhan " " bende koray memnun oldum " "bende hayat bende memnun oldum peki neden geldiniz ?" Dedim ve elektirikler kesildi herkez de bir bağırış bir panik vardı hoca nın bağırtısıyla daha da tedirgin oldum " arkadaşlar 4 saatlik bir teknik hata var sınıflarınıza girin ve istediğinizi yapın okuldan çıkamazsınız çünkü elektironik kapılı okulumuz bu yüzden de çıkamıyoruz" dedi . Koray da hemen " hadi gelin dört ümüzde kütüphane ye çıkalım ve tanışalım" dedi . Hepimizde çantamızı telefonlarımızı aldık yukarıya çıktık. " kimse yok " diye mırıldandı batuhan . " Tm hadi ilk sen başla hayat adını soy adını neyden hoşlanıp hoşlanmadığını kaç yaşında olduğunu " diye mırıldandı koray. Neden bu kadar sorguluyordu , yoksa bizden birşeyler mi ... saklıyor . Kendi kendime aklımdan geçirirken.
" Hadi nereye daldın gittin" dedi Nehir " pardon ben hayat baştan 19 yaşındayım müzik dinlemekten hoşlanırım bana fazla soru sorulmaktan hoşlanmam " dedim
" ben Nehir 19 yaşındayım müzik dinlemekten ve rerim yapmaktan hoşlanırım fazla gürültülü olan yerlerden ve sorguya çekilmekten hoşlanmam " " ben ise poyraz 20 yaşındayım müzik dinlemeyi , yağmur, kar yağarken onları izlemekten hoşlanırım " " ben batuhan 20 yaşındayım koray ile üvey kardeşiz, müzik dinlemekten hoşlanırım yağmurun altında ıslanmaktan hoşlanmam " dedi ve o an kalbimin durduğunu hissettim. Siyah takım elbiseli beş altı kişi ve ellerinde silahlarla bizi görmeden
Koray ın sesi duyuldu " kaçın... çabuk " dedi. Ben ise olduğum yenden kıpırdamıyordum . Koray beni çekiştire çekiştire beni güvenli yere getirdi .Herkeze merhaba oylama ve yorum yok her zaman ki gibi ... çok üzülüyorum:( lütfen destek çıkın
Emeğimin karşılığını aldığımı hiç sanmıyorum 25 okumada 10 oylamada gelicek yeni bölüm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSESİZLER...
AdventureYetim bir kızın hayatında ki acı gerçekler ile savaşması, onu hiç bırakmayan arkadaşları var . Bu onu daha güçlü kılıyor...