"Wat doe jij hier Danique. " Claire liep de richting van Danique in. "Kijken of het goed met je ging, ik hoorde dat je in het ziekenhuis lag." Zei ze. "Ik dacht dat je boos op me was, en dat je '"'ziek'''' was." Zei Claire boos. "Sorry hoor!" Zei Danique terug. "Wat zou jij dan doen als je beste vriendin zoiets zou doen!" Huilde Danique. Claire kreeg langzaam een schuldgevoel. "Zo'n vriendin wil niemand!" Zei Danique. Oppeeens sloeg het schuldgevoel over naar een boos en kwaad gevoel. "Nou dan ga je toch lekker weg!" Zei Claire, en wou weglopen naar haar kamer. "Wacht, Claire!" "Wat?" Ze was verrast dat Danique nog tegen haar wou praten. "Ik wil geen ruzie, je bent mijn enigste vriendin, vooral nadat die poster opgehangen was." Ze keek sip naar de vloer. Claire keek Danique aan. "Ja, oké, dat was misschien niet zo slim, maar ik was ontzettend kwaad." Zei Claire. "Maar dan hoef je toch niet dit te doen?" Zei Danique. "Ik heb toch al sorry gezegd!" Claire had maar geen geduld. "Jezus, Claire, jij hebt zo'n kort lontje! " Danique wou weglopen. Maar er stond een lange man achter haar. "Uh, hoi? " Zei Danique. Claire stond op een afstandje mee te kijken. "Waar ben jij al plan mee te gaan?" Vroeg de man met een eng schor stemmetje. "Nou, uhh, naar, uhhh, huis..." Zei Danique stil. Claire begon te filmen van een afstand. "Dat dacht ik tog maar niet dame, jij gaat met mij mee." Zei de man. "
Claire schrok ervan en stopte met filmen. "Huh?" Danique schrok, en wou wegrennen maar werd meegenomen, en werd in zijn auto gedaan. "Stop! Dit mag niet!" Schreeuwde claire. "Wil je ook mee?" Zei de man. "Nou nee, maar," "Nou bemoei je er dan niet mee!" Zei de man. "Dat doe ik dus lekker wel!" Zei claire. En werd meegenomen in de auto, samen met Danique, ze wouden elkaar niet een keer aankijken en hadden ruzie. "Hou jullie koppen is!" Zei de man.
Na paar uur had de man er genoeg van, en gaf hun allebei een harde klap, en ze vielen plat... maar waar gingen ze heen? Wat wou hij van hun? Komt het goed?
JE LEEST
schuld
Teen FictionClaire en Danique zijn beste vriendinnetjes. Maar Danique heeft een ziekte, waardoor ze moe en slap wordt. Claire en Danique logeren samen, maar dan gaat het helemaal mis. teveel drank, ze sluipen naar buiten, en dan krijgen ze knallende ruzie. Dan...