4.1 wraak begint.

36 2 0
                                    

Claire was al vroeg op school, en liep snel de school in. "Mag dit wel?" Dacht ze. "Wat doe jij hier zo vroeg?" Lachde Meneer bekenkamp, haar mentor. "Uhhh,  ik ga een uh, toets in halen." Zei ze snel. "Oh, kom maar mee heb wel een plekje voor je." Zei hij. "Oh, ja, maar ik mocht eerst nog even leertijd." Verzon ze.  "Oh,  oké is goed." En hij liep weer verder. "Fieuw,  dat ging maar net goed." Ze liep weer verder naar de plek waar alle kruisjes zijn. "Zo, klaar." Ze hing snel nog alles goed, en rende de wc's in. Ze pakte d'r mobiel uit haar zak, en het was inmiddels al 8:00. "Oké, nog 15 min wachten."

Even later. Als de eerste les bijna begint.

Danique liep pissig naar haar kluisje omdat ze lang stond te wachten, op iemand die dus helemaal niet kwam. Ze keek naast zich en zag wat mensen keihard lachen. "Hahahah,  daar heb je haar!" Lachde een jongen. "Hey, lekker hoor, moet je niet wat afvallen? Is het maat AA ofso?" "Whaha tietloos.!" Danique begreep er niks van. " huh? Waar slaat dit op?" "Kijk eens boven je haha!" Ze keek op en zag het ergste wat ze maar kon bedenken. "WAT!!!!" Ze rende huilend de wc's in. Ze dacht na. "AHA, DIT HEEFT DIE KUT CLAIRE GEDAAN!!!" "HOE KAN ZE!" Ze liep de wc uit en zag Claire voor de spiegel. "Oh, hoi dikzak." Zei Claire met een grijns op gaar gezicht. "HOE KUN JE EEN HALFNAAKTE FOTO VAN MIJ OPHANGEN! " schreeuwde Danique kwaad.  En ze begon harder te huilen . "Dat verdien je trut." En Claire liep weg de les in, want het begon bijna. "Wat een trut." Huilde Danique.  "Ik ga dus echt niet meer naar school vandaag." En ze liep naar buiten, en fietste terug naar huis. Ze was toch home alone.  "Ik moet wraak terug nemen!" Dacht ze. "Wacht nee, zo ben ik niet, dan ben ik net zoals haar." En ze ging liggen op de bank, en viel in slaap, omdat ze weinig geslapen had.

schuldWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu