"Oké, 3 2 1, DRINK!" allebei drinken ze zo snel mogelijk de wijn op. "Aah gatver! " Claire spuugt het uit. "Bah, dit is geen wijn, dit is puur alcohol." Danique schiet in de lach. Maar voelt zich duizelig. Ze negeert het en ze gaan gwn verder. Na een paar uur is de eerste fles al op. Ze beginnen aan de tweede, binnen enkele minuten is die ook al op. Claire is overduidelijk dronken, danique natuurlijk ook..
"Hahhahahahaaha" Danique lacht het helemaal uit. "Hey, zullen we naar buiten sneeken! " Zei Claire. "Nou ik weet niet hoor." Danique twijfelde. "Kom op! Watje." Zei claire pesterig. " oké goed dan, kom, wel heel stil zijn, m'n ouders slapen." Samen liepen ze de trap af naar buiten. "Wow, het is echt donker!" Zei Danique. "God het is middernacht. " Zei claire. Samen liepen ze dieper en dieper de nacht in, en hadden niet Door waar ze heen liepen.
Na een paar uur vraagt Danique zich af waar ze is. " waar zijn we eigenlijk Claire?" Zei Danique ongerust. "Dat vroeg ik me ook al af, Danique we zijn verdwaald, dronken, en zien er niet uit, en het is middernacht!!" Dit maakte Danique steeds banger.
Na een paar uur lopen is het nog steeds donker. " pff, dit komt allemaal Door jou. Als ik gewoon niet was gegaan." Zei Danique boos. "Jezus, jij was de gene die wijn wou!" Schreeuwde claire terug. "Ik ben zelfs voor je gaan stelen!" " ik heb je tog niet verplicht, dit is allemaal jou schuld! " schreeuwde Danique kwaad, en liep weg. Het begon al wat lichter te worden. Gelukkig had Danique thuis gevonden en was gaan slapen, zonder Claire. Ze maakte zich best zorgen om claire. Dus besloot ze naar haar huis te gaan. "Pfieuw, ze zit daar." Ze klopte op de deur. "Wat" Zei claire met een boos gezicht. "Nou, ik wou kijken of het goed ging." "Nou goed gekeken? Doei fijne dag verder" snauwde claire en gooide de deur dicht. Danique was boos en liep naar huis. Claire dacht na. "Ik weet wat ik moet doen" dacht claire. Ik neem wraak...
JE LEEST
schuld
Ficção AdolescenteClaire en Danique zijn beste vriendinnetjes. Maar Danique heeft een ziekte, waardoor ze moe en slap wordt. Claire en Danique logeren samen, maar dan gaat het helemaal mis. teveel drank, ze sluipen naar buiten, en dan krijgen ze knallende ruzie. Dan...