BEELZEBUB;BAALZEBUB,ENLIL,BEL,"PIR BUB" BAAL ZEBUL,ve BEELZEBUTH olarak'ta bilinir.Beelzebub kendisi aynı zaman'da Geotik Demon BAEL olarak'da tanınır.
Okült konularda bilgili olan bir çok insan,kendisinin Şeytan'a çok yakın olduğunu ve ikisininde dünyada "zamanın başlangıcından"beri birlikte olduğunu bilmektedir.Enlil ve Enki.Lord Beelzebub,Şeytan Baba'nın yarı-kardeşidir.Leydi Astaroth ve kardeşi EA,Şeytan ile birlikte grimoire'larda "Hell'in Velihat Prenslerinden"biri olarak anılmıştır ve "kötü" yaftası yemiştir,tıpkı diğer Pagan Tanrılarımız gibi.
Beelzebub'un en tanındığı rolü Filistinlilerin Tanrısı olarak Ekron şehrine hükmettiği zamandır.Kendisi,Şeytan'dan sonra en yetkili Tanrıdır. Eski Filistinliler ona "Baalzebub" adıyla taparlardı.
Beelzebub'un anlamı "Uçan Her Şeyin Tanrısı/Lordu"dur.Tapınıldığı her yerde,hava durumu ve meteorolojinin Tanrısı olarak bilinirdi.Aynı zamanda Tanrılar dünyaya geldiği zaman havayollarını'da kontrol etmiştir.İsmi,Yahudiler tarafından"Sineklerin Tanrısı/Lordu" olarak bozulmuştur.Beelzebub,adanmış Satanistler arasındaki münakaşalarla ilgilenir.Şeytan tüm gerçek Satanistlerin birlik olmasını ister ve Beelzebub'da bunu sağlar.Şeyta'nın adanmış Satanistlerin birbirini lanetlemesini onaylamamasından ötürü kendisi oldukça sıkı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATANİZM'DEKİ TANRILAR
EspiritualSatanizm'deki bütün Tanrılar hakkında bilgileri bu kitapda bulabilirsiniz Kaynak olarak kullandığım instagram sayfası:@turksatanismsociety