# 4 #

161 7 1
                                    


                            ⚠️
Związane z poprzednim rozdziałem

W jakich okolicznościach się poznacie??

Baran - Przechadzałeś/aś się po UA jak każdy normalny uczeń po czym zobaczyłeś/aś jakąś patole. Chłopak z jasnymi blond włosami rozczochranymi jak u Jeża-.. zdenerwowany próbował wydostać kawałek mundurka z.. przymkniętego okna..

Byk - Ah, siedziałem/am sobie w bibliotece, w sensie czemu by nie poszukać jakiejś Komedii co? Momentalnie upuściłem/am Cały stos książek w moich rękach, schylony/a momentalnie zobaczyłem ręce podające mi moją stertę książek

Bliźnięta - Fufu, nareszcie po tylu latach namawiania się poszedłem/am na siłownię, właśnie tak! Mam zamiar.. O Cytrusie. Ile. Tego. Jest. Rozejrzałem/am się w poszukiwaniu jakiegoś przewodnika w tym niezdentyfikowanej części świata.. Ujrzałam chłopaka biegającego dookoła całej sali z prędkością Sonic'a..

Rak - Woowie! Nareszcie słoneczny dzień na plaży! Ahh tyle spokoju... Do czasu.
-Hej! Zagrasz w Siatkówkę??
Usłyszałem optymistyczny krzyk z góry.. czemu by nie?

Lew - Nareszcie UA! Witajcie! Nie mogę się doczekać, aż poznam kogoś nowego! Może będzie moim dobrym przyjacielem?! Ahahahah!! Nie mogę się doczeka-
-Przepraszam - poczułem/am dotknięcie w ramię - ty też należysz do 1A?

Panna -  Te gry są świetne, nie mogę się zdecydować którą kupić.. ahhh.. siedzę tu już pół godziny, kiedyś muszę wyjść z tego sklepu..
-Oo! Polecam ci tę, ma rozwiniętą fabułę!! - Roześmiany blondyn wskazał na jedną z gier, musi się znać..

Waga - TY DUPKU [...] - kontynuowałam niezmiernie głośne krzyki w stronę ucznia, mi się nie zabiera, NICZEGO!!
- Zostaw go! Co ci zrobił?! Bohater dobry z ciebie nie b-będzie!!! - Ty mała Wiewióro, podpadłaś mi.

Skorpion - Zniżka dla par..? - przeczytałam/em pod nosem.. muszę się rozejrzeć żeby znaleźć kogoś dobrego na chłopaka, potrzebuje tych słuchawek choćby nie wiem co.
Tak, jest! Widzę tego fioletowłosego malucha! Idealnie!!

Strzelec - tyle za babeczkę? No ja cię.. - smutnym głosem miałem/am Już odkładać pyszne ciastko gdy zobaczyłem/am czyjąś rękę na tacy stawiają drobniaki - Ja mogę się dopłacić, kero!

Koziorożec - O Jezu, znowu posłali mnie po zakupy.. a to co? Zobaczyłem chłopaka który ewidentnie zakleił się taśma ze swojego.. łokcia,,, pójdę mu pomóc, raz kozie śmierć ¯\_(ツ)_/¯

Wodnik - O Kuwa jaka mega modliszka!! - rozglądałam/em się po lesie patrząc na owady, momentalnie zobaczyłam/em jakiegoś gostka, może znalazł coś fajowskiego, idę sprawdzić!!!

Ryby - Fryzjer, pierwsze a za razem ostatnie miejsce do którego bym poszła/edł nienawidzę wychodzić z domu. Momentalnie z moich myśli wyrwał mnie ten nieudany francuski akcent.
Zobaczyłam jak osoba w moim wieku wchodzi do budynku poprawiając włosy

<><><><><><><><><><><>
Nie wiedziałam, że zodiaki potrafią zająć tyle czasu. J E Z U -
Jak macie jakieś poprawki to przyjmuje z Zaszczytem c:

Zodiaki BnhaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz