WSTĘP

258 13 0
                                    


DROGA CZYTELNICZKO, JEŚLI NIE CZYTAŁAŚ JESZCZE KSIĘGI PIERWSZEJ "GDZIE JEST LAWLIET", PROSZĘ, ZACHOWAJ KOLEJNOŚĆ. Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

>Witam was po długiej przerwie! Startujemy z kolejną serią :D. Nie mam się tutaj za bardzo nad czym rozpisywać. Aktualnie mamy koronaferie także będe mieć dużo czasu na pisanie rozdziałów. Postaram się wrzucać najczęściej jak się da. Postanowiłam że jeden rozdział musi zawierać co najmniej 2000 słów, i tego się będe trzymać. Dedykacji nie robie, bo nie mam dla kogo :'(. Nie wiem dokładnie jak długa będzie ta księga, ale gwarantuje że mam już plan na trzecią księgę. Zatytułuję ją "Retrospekcje". Będzie raczej troche smutna, ale już nic wam więcej nie powiem. Skupmy się na księdze drugiej. Czytałam moją pierwszą książkę i... Hmm... Uważam że sam w sobie zamysł miałam genialny (nie chciałam żeby tak egoistyczne to zabrzmiało heh. Problem jednak pojawia się w tym że kilka rzeczy pomyliłam. Akcja była zbyt gwałtowna, mimo że przez tą dynamiczność emocje szalały. Chcę tym razem ciut bardziej podbudować napięcie. Napewno będe redagować swoje teksty bo widziałam że zdarzały się błędy powtórzeniowe, czasem ortograficzne i często interpunkcyjne. Działo się tak głównie dlatego że wrzucałam rozdziały w późbych godzinach. Nie wszyscy wiedzą że wtedy generalnie już nie myśle xD. Chyba nie mam nic więcej do powiedzenia. Zamieszczam również zdjęcie okładki. Zdjęcie zostało pozyskane z google. Wszelkie efekty dodałam w programie Ibis Paint X.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Księga II <Sztylet Mroku>Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz