PART 2

6 0 0
                                    

Awas!! Typo dimana mana!!

================================

{Flashback}

sunny masuk ke dalam kelas dengan muka yg tegang. Jessica iaitu kwn rapat Sunny perasan akan perubahan muka Sunny.

"Kau kenapa Sunny?? Muka macam nak beranak tu?? "Soal Jessica melihat muka Sunny macam makan asam jawa.

Sunny menangis bila mengenangkan cupcakenya.. Nasib tiada orang didalam kelas pada waktu ii begini.. kalau tidak.. malu juga dia menangis seperti kanak ii..

" Eh eh, kenapa ni?? Ape yg jdi?? Cu citer.. relax ii.. tarik nafasss.. hembusss.. Hah, story cepat!" Desak Jessica.

Sunny menjeling, dia ni memang kan.. xpenyabar btul..

"Kau ni, suka sangat mendesak kan.." Rengek Sunny sambil mengelap air mata nya..

"Mana tak nya, kau buat aku bimbang tahu tak?! Tetibe aje menangis.. tadi okey aje.. siap nyanyi ii lagi masa buat cupcake.. Haa, cakap pasal cupcake ni.. mna cupcake kau?? Tak siap lagi ke??" Tanya Jessica hairan. Tadi Sunny cakap nak jamu member ii nya dengan cupcake rekaan terbaru dia..

"Huwaaaaaaa... Tsss.. tsss" Semakin lebat air mata Sunny gugur di pipi gebu nya..

"Eh eh, aku salah cakap ke Sunny? Aku minta maaf weyy!" Gelabah melihat tangisan Sunny yg semakin menjadi jadi.. masak lah dia.. dia mana reti pujuk orang menangis.. Aduhhh

"Cup.. Cupcake aku... Uhuuu.." tangisan nya masih belum reda..

"Cupcake? Kenapa dgn cupcake kau??" Soal Jessica kehairanan

"Cupcake akuu.. Cupcake aku dah selamat cium lantai.. Huwaaaaa..."Masih sedih dengan kejadian tadi..

"Hah? Biar betik! Macam mana boleh cupcake kau cium lantai?? Cupcake kau couple dgn lantai ke??" Jessica buat lawak hambar yg tersangat hambar..

"Eiii.. kau ni kan.. serius sikit boleh tak?? Aku tengah sedih ni!" Geram betul dengan perangai Jessica yg tak pernah nak serius.

"Okey, okey.. Sorry! Sambung kisah tercium lantai tu" Jessica memberi ruang utk Sunny melanjutkan cerita yg x berkesudahan tadi..

"Ada sorang namja ni... Tiba ii muncul.. Then langgar aku.. cupcake jatuh, dengan aku pun tersungkur skali.. " Sunny mengelap air matanya

"Dah lah macam tu.. dia marah ii aku pula tu.. dah lah mintak maaf xikhlas.. tu pun sbb chingu dia yg paksa.. kalau tak.. mesti dah blah macam tu ja.. Geram btul!!" Ceritanya penuh perasaan..

"Siapa namja tu?? Kau kenal tak?" Tanya Jessica, macam tertarik aje dgn namja yg buat chigu dia nangis..

"Suga!" Jawab dia sepatah.. Nama itu terukir kemas di otak nya.. dia xkan lupa nama tu.. sampai bila ii.. nanti tiba saat nya.. akan dia balas perbuatan xberadap namja tersebut

"WHAT!!" Separuh menjerit apabila mendengar nama yg keluar dri mulut chingu nya itu.. luar biasa ni..

"Kau ni pehal? Tetibe aje menjerit.. macam kena sampuk pon ada!" Marah Sunny.. mata nya melilau melihat ke luar kelas.. takut ada yg terdengar jeritan Jessica.. hantu btul lah chingu nya yg sorg ni..

My Sweety CupcakeWhere stories live. Discover now