PART 4

4 0 0
                                    

(AWAS!! Typo dimana mana!)

*Flashback*

"Nah" namja tersebut menghulurkan satu box yg berwarna pink

"Untuk Siapa?" Tanya Sunny

"Untuk Sunny sunbae" Ucap namja itu

"Untuk saya? Siapa yang bagi?" Tanya Sunny

"Entah.. dia kirim. BTW, saya Jackson. Dari kelas 5-1A" Jackson memperkenalkan diri dengan senyuman manis yang tak lekang di bibir nya

"Ouh.. Okeyy.. Gomawo Jackson!" Sunny menyambut Box tersebut.

"Okey.. Saya pergi dulu.. Bye Sunny Sunbae!

Sunny memerhati Jackson pergi sehingga hilang dari pandangan mata nya..

Kemudian dia membawa box tadi masuk bersamanya ke bilik GG

Belum sempat dia duduk.. sudah ada suara yang bertanya..

"Apa tu, Sunny?" Soal Yuri

"Entah, aku pon tak buka lagi" jawabku

Semua mata menumpu kearah ku

*Sunny POV*

Aku membelek belek Box yang berada di tangan ku, mana tahu ada apa ii klu dri pengirim..

Sangkaan aku tepat apabila aku mendapati ada kad kecik di lekatkan disisi kotak itu.. Aku mencabutnya untuk membaca isi kad tersebut..

Aku memandang yang lain sebelum membaca kad itu

'Maaf, Ini aku ganti kan.. kau minta ganti tadi, kan? So, ini lah dia.. walau xsama yg macam kau buat..
Again, Mian- Y' aku baca perlahan, hanya telinga aku dapat dengar apa yang aku baca..

Aku buka Box itu, then.. jeng jeng jeng..

CUPCAKE!!

Warna pink..

Aku cuba untuk ingat kembali.. ouh, suga ke? Jap ii, tpi huruf pertama Suga ialah S, bukan Y.. siapa ni?? Seingat aku.. hanya dengan Suga yang aku minta ganti.. ke orang lain..

Satu lagi.. mamat yg bernama Suga ni mana reti minta maaf.. org yg kirim benda ni say sorry.. so, mustahil lah Suga.. ya.. btul tu.. ini bukan dari Suga.. mungkin org lain yg ada di tempat kejadian..

Kalau org yang ada di situ tadi, satu ii nya selepas Suga ialah Jimin! Mungkin dia, sebab dia sangat gentle Dan baik hati... mungkin dia yang tolong gantikan.. mungkin Huruf Y ialah huruf kegemaran nya.. Mungkin!

Pap!!

Bunyi tepukan tangan di depan muka aku membuat kan bahu ku terhinjut..
Tekejut aku..

Tahi btul!

"Apa?" Aku mengerutkan dahi memandang Hyoyeon.. kerana dia lah makhluk yg mengejutkan aku dgn tepukan nya..

"Berangan!" Hyoyeon berkata sambil sengih kepada ku

"Wah, dari siapa tu Sun?" Tanya Jessica

Teruja betul minah ni.. aku yang dapat.. mata dia pula yang bersinar sinar..

"Entah, dia hanya menulis Huruf Y membahasakan diri dia.. agak ii siapa erk?" Soalku kepada mereka..

"Cewah.. Sunny kita ada peminat lah.. Uuuuuu.." usik Tiffany dengan senguman yang tak dapat aku tafsirkan

"M-mana ada! Mengarut je kau ni!" Nafi ku..

Aku rasa seluruh darah dlm tubuh aku telah menyerbu ke muka.. hingga kan aku berasa hangat di muka.. pasti sudah merah muka aku ketika ini.. xguna betul Tiffany..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 10, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

My Sweety CupcakeWhere stories live. Discover now