°2°

94 7 0
                                    

Gözlerimi açtığımda siyah bir odadaydım. Yanımdan gelen sesle gözlerimi sağıma çevirdim. Yanımda biri vardı ama uyuyordu.

Gözlerimi tekrar tavan ile birleştirecekken kapı bir hışımla açıldı.

?: hyung uyanmış bak!

?: gördüm jimin sakin ol!

?: yah! Yoongi hyung bu kim?

Edey: Ne oluyor ? Neredeyim ben ?

Yoongi: asıl sen kimsin fare, bizim yolumuzda ne işin vardı?

Cevap vermedim yeşil saçlı çocuk daha fazla dibime girdi.

yoongi: konuş!

Yatağa biraz daha sokuldum. Korkuyordum ne de olsa onlar benim ailemi öldürdüler.

Yoongi: KONUŞ!

Yine sessiz kalmayı tercih ettim. Yanağımda hissettiğim acı ile elim yanağıma gitti.

?: yoongi hyung ne yaptın?

Adı yoongi olan adam hızla odadan çıktı.

?: yah! Onun adına özür dilerim! Biz kimseye vurmayız. Bu arada ben hoseok!

Yanımda uyuyan adam bir anda yerinden sıçrayınca korkudan hızla kenara kaydım.

?: ne oluyor lan?

Hoseok: Tae günaydın dostum!

Tae:ha?

Hoseok: ah neyse! Sen biraz dinlen. Sana kıyafet getireceğim ve bizimle baloya geleceksin. Bundan önce de bir duş al!

Edey: Ne! Hayır! Ben burada kalamam.

Tae: ama kalmak zorundasın.

Edey: bakın ailem siz kurtlar yüzünden can verdiler ben niye burada kalayım ?

Tae yüzüme iyice yaklaştı ve gözlerini kıstı.

Tae: ama.....zorundasın!

Edey: NİYE!

Hoseok: bağırma! Haddini aşıyorsun!

Edey: niye burada kalıcam ben?

Tae: scarlet kurtları seni gördü aptal!

Edey: sensin aptal. Ayrıca scarlet kurtları da kim?

Hoseok: düşman kurtlar! Yani ailenin katili biz değil onlar. Sen de burda kalmalısın. Eee adın ne?

Edey: adım Edey!

Hoseok: tamam umarım aramız iyi olur Edey! Birazdan sana elbise getireceğim.

Kafamı sallayıp yataktan kalktım. Onlar da odadan çıkmıştı zaten.

Ne kadar tuhaflar!

Bu fırsat ile odayı incelemeye başladım. Baştan aşağı siyahtı. Bir şömine vardı ve odayı çoktan ısıtmıştı.

Camın kenarına gelip dışarıyı incelemeye başladım.
Birçok kurt bahçede antrenman yapıyordu. Onları çalıştıran birkaç hocada onları izliyordu.

Ormanlık tarafta ağaca yaşlanmış bir beden gördüm. Elinde kırmızı şarabı, siyah takım elbisesi ve kahverengi saçları ile beyazların arasında parlıyordu.

Gözleri bir anda bana dönünce irkilip geri çekildim. Tekrar cama yaklaştığımda yerinde yoktu.

Kapı tıklanıp içeri tae girdi.

KORUYUCU || jjk ||Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin