Öncelikle biraz buraya bir şeyler yazıp kafanızı bulandırmak istiyorum. Bir shipimiz ortaya çıktı ama ben çok fena bir amatör yazar olduğum için her şeyi birbirine katabilirim. (#Yonmin)
Ve ne kadar watpadd ortamında Taekook yaygın hepimiz biliyoruz. Bu yüzden Vjin yani namı değer Taejin shipleyenlerin karış karış burayı fethedip hikaye aradıklarını da biliyorum.
Burası beynimin içindeki cennet,artık kapıyı araladın. Sende benim meleģimsin...
HeardCrack tüm bölümleri okuyup oy verdiği için teşekkür ediyor bölümüona ithaf ediyorum.🍒
Cennetime hoşgeldin.♡
(Tüm yorumları okuyorum bu arada. Bu yüzden lütfen yorum yapın bu beni gerçekten iyi hissettiriyor.)
Pinkie Pinkie Pinkie
Gözlerimi açmaya çalışıyordum,nerede olduğuna dair hiçbir fikrim yoktu. Yüzüme ve karnıma yediğim yumruklar saga sola kaydıkça canımı yakıyordu. Her buraya getirilişimde bu muameleyi görmek istemiyordum. Uzun adamlardan biri gözüme de yumruk atmıştı ve ben gözümü açamıyordum lanet olsun...
Sadece kendimi korumak istemiştim ama yine kendimi o şerefsiz adamın ininde elleri bağlı bir şekilde soğuk metal bir sandalyede bağlı bulmuştum. Yazık banaydı yemin ederim. Kemiklerim sızlıyordu, muhteşem yüzüm zarar görmüştü.
Yavaşça gözümü araladığımda karşımda o doktor bozuntusunu görmeyi beklemiyordum desem yalan olur. Sürekli beni pataklayan adamların dağıttığı suratımı o topluyordu. Ona karşı bir şey hissetmiyorum. Göreviydi.
Başımızdaki piç bunu ona söylemişti oda yapıyordu.
Her şey o lanet Vante kılıklı çocuktan çanta almaya gitmekle başlamıştı. Lanet Doctor sevgilisiyle güzel bir akşam geçirsin diye onu ben almaya gitmiştim.
Tabi ortalığı biraz karıştırmıştım. Olan yine benim pembe bıçağına ve pembe sweatime olmuştu. O çocuğa borçluydum, içkinin etkisiyle çocuğu yatağa atmış bide Vanteyi ispiyonlamıştım.
Ona onu istegimi söylediğimde bana inanmış çölde kalmış gibi dudaklarıma yapışmıştı. Biraz bende ileri gitmis aklım başıma gelince üzeinden kalkmıştım. Şimdi köşe bucak kaçıyordum. Bulduğu yerde sikse haklıydı çocuk. En azından istediği bilgiyi ona verdim.
Jimin yavaşça bana yaklaşmış terimle beraber yüzüme yapışan saçlarımı geriye atmıştı. Saçım bir miktar acımıştı çünkü buraya sürüklenerek getirilmistim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
R̷E̷A̷L̷ ̷M̷E̷! (Yonmin + Vjin)
FanficYonmin #1 👻(bir zamanlar) Agust'd,"Sevgilim sıcaklığını hissediyorum ama dokunamıyorum..." Doctor 'J,"Yoon tam karşındayım,uzatsam elimi parmaklarım değecek tenine..."