Bang Chan × Reader

864 35 37
                                    

GRUP; Stray Kids
IDOL; Bang Chan
CUVINTE; 2370
PUBLICARE; 5 aprilie 2020


     — La naiba, Felix, nu mă ajuți deloc. Tot ce vreau e să ajung acasă cât mai repede, de ce nu mă lași să plec? I-am promis lui (N/T) că vom mânca în seara asta împreună cina pentru că se fac 5 luni de relație, iar eu deja am întârziat o oră.

     — Chan, nu e deloc vina mea. Mâine trebuie să mergem la un fanmeeting și managerul a zis să le dăm un spoiler la viitoarea noastră piesă și să facem coregrafia. Dacă te-ai fi prins din prima cum trebuie să faci mișcarea aceea nu mai eram aici. E ora șapte și crede-mă că și eu sunt obosit, suntem aici de la 10 dimineața, dar nu te pot lăsa așa în vânt.

     — Doar mișcă-te mai repede și ajută-mă să învăț mișcarea aia. Nu mai rezist.

***

     Și deși tu ar fi trebuit să cinezi deja cu iubitul tău, el nu își mai făcea apariția iar asta începea să te enerveze la culme. Îți promisese că va veni la ora stabilită sau chiar mai devreme dar timpul se scurse repede iar masa rămase plină de tot felul de mâncăruri pregătite de tine. Toate în zadar. La apeluri nu îți răspundea, intrându-ți căsuța de fiecare dată. La naiba cu tine, Bang Chan.

     Te-ai ridicat de la masă, aproape trântind scaunul pe jos, și ai suflat în lumânarea de pe masă, închizând mai apoi și becul. Ai ieșit furtunos din bucătărie, următoarea ta locație fiind dormitorul. Ți-ai căutat niște pijamale dar în dulapul tău era o mizerie de nedescris, așa că ai ales să iei un tricou de al lui Chan care stătea aruncat pe scaun și doar lenjeria, căci tricoul reușea să îți acopere și fundul.

     Așadar luând tot ce aveai nevoie, te-ai dus în baie și ai încuiat ușa în urma ta. Încă te gândeai la ce făcuse Chan și la cum te lăsase baltă fără să te anunțe că nu mai vine. Iar acum, cu toate aceste gânduri care te frământă, tot ce voiai să faci era să te bucuri de o baie caldă în cadă și după să te uiți la un film pe Netflix. Ai deschis robinetul, lăsând apa fierbinte să umple cada și ai turnat și niște gel de duș ca să fie spumă. Apoi, cât timp apa se ducea în voia sorții, ai început să te dezbraci.

     Ai intrat în cadă, corpul tău fierbinte făcând contact cu apa de aceeași temperatură și ți-ai lăsat spatele să se relaxeze de cadă, dându-ți ușor capul pe spate. Brusc ți-ai amintit de prima dată când făcusei dragoste cu Chan în cabina de duș, când încă nu erați împreună. Nu știai exact ce fusese în capul tău dar puteai să spui că fusese cu siguranță o întâmplare extrem de plăcută.

     Plimbându-ți degetele prin apă, ai dat de țărm, urmând să le ghidezi pe abdomenul tău, lent. Ai închis ochii, coborând spre coapse, mângâindu-te doar cu vârful degetelor. Era chiar o senzație plăcută. Era ceva ce făcea Chan. Era ceva care te înnebunea groaznic. Și chiar dacă se simțea mai bine când o făcea iubitul tău, nu te puteai plânge. Apoi ți-ai urcat din greșeală cele două degete unde chiar nu voiai să ajungi.

     Te-ai gândit de mai multe ori dacă ar fi normal să faci asta. Până la urmă Chan te lăsase baltă și dacă el nu avea de gând să te satisfacă, puteai să o faci tu însuți, sau cel puțin puteai să încerci pentru că nu ai mai făcut niciodată așa ceva. Dar tot te gândeai la iubitul tău, așa că ideea finală a fost să te prefaci că acele atingeri sunt făcute de el.

     În acest fel, după doar 5 minute de gândire asupra acestui fapt, ai început să îți masezi cu atenție zona intimă, înghițind în sec. Ți-ai despărțit picioarele pentru mai mult loc și folosindu-ți degetul arătător ai început să te satisfaci, introducându-l lent. Ți-ai mușcat buza de jos, înghițind în sec a două oară și ai început să îl miști ușor. După ce te-ai acomodat, ai mai introdus unul, care te-a făcut să îți lași și mai mult capul pe spate. Începând să le miști în interiorul tău, i-ai gemut numele lui Chan destul de puternic, continuându-ți intențiile. Era relativ plăcut.

ready to LOVE | smutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum