Yoo Kihyun × Reader

296 8 82
                                    

GRUP; Monsta X
IDOL; Yoo Kihyun
CUVINTE; 4071
PUBLICARE; 7 septembrie 2021

Cerere făcută de către theroseofdivinity
*am deviat puțin de la ideea principală și îmi pare rău pentru asta. am încercat să merg pe o idee totuși puțin mai soft, luând în vedere precizările tale. sper că rezultatul a reușit să te surprindă în mod plăcut.


     Cel mai frumos sentiment e acela când te întorci acasă după o zi încărcată care ți-a lăsat un accentuat gust amar în gură, iar tu știai acest sentiment mult mai bine decât oricine. Urma să îți susții examenele finale, ceea ce te-a făcut să lași deoparte distracția pentru un timp și să te accentuezi pe studiat. Erai genul de persoană căreia îi plăcea să își trăiască viața la maxim. Trăiai pe concepția că scopul scuză mijloacele și nimeni și nimic nu te putea opri din a face ceva. Dar erai și cu capul pe umeri și conștientizai situația în care te aflai. Însă tot stresul ăsta chiar nu îți făcea bine.

     Voiai o pauză. Genul ăla de pauză. Și voiai să îți folosești acea pauză doar pentru a te distra. În acel mod de a te distra.

     Legat de prietenii tăi, nici tu nu mai știai ce era de capul lor. Parcă intraseră în pământ iar telefoanele lor fuseseră furate. Nu răspundeau nici mesajelor și nici sutelor tale de apeluri. Nu aveai cu cine să te distrezi acum, nici măcar un prieten care să te viziteze pentru Netflix and chill și să se ajungă la partea picantă a chiliului, fără vreun laptop sau plasmă pe care să ruleze vreun film. Fiindcă da, se întâmpla des ca tu și prietenii tăi să o mai faceți, fie ei băieți sau fete. Dar șansele să dai de ei în acea seară erau mult mai slabe decât cele de a lua o notă deplorabilă la bacul la matematică. Iar tu erai pe profil uman.

     Statul acasă, admirând cum ploaia inunda orașul nu era cu siguranță vreo soluție. Dacă nu putea să vină nimeni la tine, aveai să te duci tu la cineva. Iar dacă nu la prietenii tăi atunci sigur la niște străini care beau, fumează și dansează pe muzică de prost gust. Era un club situat nu foarte departe de apartamentul tău, așa că nu te-ai mai deranjat să te gândești la transport, căci urma să mergi pe jos. Iar dacă nu se oprea ploaia până să te îmbraci, urma să comanzi un taxi.

     Până la urmă, ce rău s-ar fi putut întâmpla? Deși era prima dată când mergeai de una singură, de fiecare dată când mai făceai câte o oprire la club cu prietenii tăi, distracția era de partea voastră. Și poate urma să întâlnești pe cineva chiar frumos, care să îți merite cu adevărat trupul. Cât despre tine, știai deja că tu meriți orice. Așa că nu mai era nimic de pierdut.

     În grabă ți-ai ales ceva frumos cu care să îți acoperi corpul dumnezeiesc, mai exact o fustă plisată neagră și un crop top ce se întâmpla să fie și cu umerii dezgoliți. Părul lung și închis la culoare îți mângâia spatele și fără să te mai deranjezi cu statul în fața oglinzii pentru jumătate de oră ca să îți poți termina look-ul cu un machiaj reușit, ai decis să te încalți și să pleci cât ploaia stătea pe loc. Erai destul de entuziasmată, dar totodată anxioasă. Deși nu era ceva nou să mergi într-un asemenea loc, lucruri rele se întâmplă chiar când te aștepți mai puțin.

     Ai părăsit apartamentul abandonat acum în beznă totală și ai coborât scările de la primul etaj și până la parter. Părăsind clădirea, nici nu te-ai mai obosit să te asiguri la trecerea de pietoni, căci era târziu în noapte iar toatele mașinile din jur erau oprite în parcări. Ai mărit pasul odată ce ai simțit cum picături de apă îți umezesc părul, ajungând la destinația dorită. Era frig afară, nici nu îți puteai dădea seama că vara urma să vină în mai puțin de 2 săptămâni. Dar nerecunoscătorului i se ia darul deci mai bine o ploaie nesfârșită și liniștită decât o furtună aprigă.

ready to LOVE | smutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum