başladık BÖLÜM:1

30 9 7
                                    

Bu sabah geç uyandım, dün akşama kadar spor yaptım. Şimdi sahile indim yürüyorum. Temiz havayı ciğerlerimin en ücra köşelerine kadar çekiyorum.

Yürürken aç olduğumu farkettim. Bi gülümsedim. Sonra bir simit aldım ve banka oturdum. Denizin o masmavi dalgalarını seyrettim . Sonra yanıma biri oturdu. Hemde dibime. Kimse beni rahatsız etmesin diye ortasında oturuyordum bankın. Kenara doğru çekildim, zaten az Sonra yürüyüşüme devam edecektim. Simitimi bitirdim ve kalktım. Arabam uzakta kalmıştı. Bende arabaya doğru gitmeye karar verdim.

Arabamın yanına geldim , bindim . Sonra arabanın arka koltuğuna koyduğum cv mi gördüm. Bu gün iş başvurusuna gidecektim. Arabayı biraz hızlı kullandım. Eve girdim ve üzerimi değiştirdim. Bir kot pantolon. Üzerine bir tişört ve bir ceket . Hemen çıktım. Şirkete geldim ve önünde bi durup baktım şirkete . Gerçekten büyüktü. Girdim ve beni yönlendiren görevliyle birlikte görüşme yapacağım odaya girdik. Biraz oturup bekledim.5 dakika sonra bir kadın geldi. Masaya oturup.

- merhaba, ben Aslı.

- merhaba bende Alev . Dedim ve kadın dikkatimi çekti çünkü bir işyerine gelmiş gibi bir giyimi yoktu. Çok abartılıydı. Cv yi incelerken bir soru sordu. Daha önce çalıştığın yerden neden çıkarıldınız ? Dedi ve açıkladım,

- çalıştığım yer büyük bir iflasa doğru gidiyordu ve çoğu kişi çıkarıldı

Dedim . Hmm dedi
- yarın gel bakalım ve başla. Bugün pek vaktim yok yarın maaşı konuşuruz ve tasarımlarını da. Dedi

- Tamam dedim ve çıktım . Tam kapıdan çıkarken telefonum çaldı. En yakın arkadaşım olan Eda aradı. Aynı yerde çalışıyorduk ve onuda benim gibi iş yerinden çıkardılar bu gün görüşmem olduğunu biliyordu . Kesin onu sormak için aradı.

-alo

-Alev selam nasıl geçti görüşme

- biraz tuhaftı ama iyi geçti , yarın başlıyoruuumm.

- çok sevindim gerçekten. Bende hala ilanlara bakıyorum. Altı üstü bi mimarım ya hiç bir yerde iş bulamıyorum . Acaba kendi yerimi mi kursam .

- saçmalama Eda sen orayı 3 gün idare edemezsin.

Gülüşmeler

- haklısın ya neyse görüşürüz. İş bulmam lazım.

- tamam canım

Bu kıza biseyler oluyor işsiz kalınca. Şimdi eve gidiyorum . Çünkü evim baya dağınık. Toplamam gerekiyor. Ve bir heykel traş olarak tasarımlarımı bulmam lazım.
~~
Yaklaşık 4 saat falan geçti . Bu akşam annemler yemeğe çağırmıştı beni.  Hazırlanıp , kapıya geldim ve

- NİYE AÇILMIYOR BU KAPI

Evet sonunda başladık .

Keyifli okumalar🖤🖤

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EN TATLI ACIM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin