-სებასტიან!
მთელს სახლში გოგოს წივილი ისმოდა, რომელმაც საბოლოოდ ამოსწია თავი უნიტაზიდან და კედელზე მიესვენა.
-სანი ამდენი რატომ დალიე? -ბიჭმა გოგოს აბურდულ თმაზე ხელი გადაუსვა და წყალი მიაწოდა.
-მე უბრალოდ მტკიოდა სებასტიან...ძალიან მტკივა გული! -ამოიქვითინა ქერამ.
-დამშვიდდი, ლამაზო, სხვათაშორის შენი ტელეფონი აფეთქდა, ვიღაც ნევერმაინდი გწერდა. -ბიჭმა ტელეფონი მიაწოდა და გოგოს თვალები მაშინვე აუციმციმდა, გულმაც სხვანაირად დაუწყო ცემა, როდესაც დაახლოებით 23 ზე მეტი მესიჯი დაუხვდა უცნობისაგან. სასწრაფოდ განბლოკა ტელეფონი და ინსტაგრამზე შევიდა.
Private chat
_Neverm1nd_: ტკბილო?
Seen at 4:42
_Neverm1nd_: ჰეი, მშვენიერო იმედი მაქვს ყველაფერი რიგზეა..
Seen at 4:45
_Neverm1nd_: მზის სხივო, უკვე ვღელავ.
Seen at 4: 54
_Neverm1nd_: სანი, პატარავ, მომწერე რა.
Seen at 4:58
_Neverm1nd_: ჯანდაბა!!! როგორც კი შეძლებ მიპასუხე!
Seen at 5:12
_Neverm1nd_: ისევ არ მძინავს და გელოდები, ეშმაკუნავ.
Seen at 6:32
სანი უცნობის ასეთმა ყურადღებამ ძლიერ აღაფრთოვანა და გააბედნიერა. სასწრაფოდ აკრიბა გასაგზავნი ტექსტი, თუმცა ყოყმას მოჰყვა რადგან ახსოვდა თავისი კვნესა ხმოვანი შეტყობინებით რომ გაუგზავნა მისთვის საინტერესო ადამიანს.
_sunn1e_: მაპატიე.. ჩამძინებია, არ ინერვიულო ყველაფერი რიგზეა.
_Neverm1nd_: სანი! როგორ შემეშინდა?! მეგონა რაიმე შეგემთხვა! გუშინ ძალიან მთვრალი იყავი!
_sunn1e_: ვიცი და მაპატიე, არ მიფიქრია შენი შეშინება💙
_Neverm1nd_: არაუშავს სან, წადი წვნიანი მიირთვი და გამოიძინე.
_sunn1e_: აჰ, არაფერი მინდა, თავი ისე მტკივა ახლა მხოლოდ გილიოტინა თუ მიშველის 😂😂😂😂
_Neverm1nd_: სულელო, წადი შხაპი მიიღე და ასპირინი დალიე.
_sunn1e_: ჰო, ჰო მართალი ხარ. მადლობა ისევ💚💚 და ბოდიში რომ ჩემ გამო გათენება მოგიწია.
_Neverm1nd_: არაუშავს, მზის სხივო.
_sunn1e_: მაწითლებ, ახლა კი აბაზანაში გავიქცევი. მოგწერ, რომ მოვალ.
_Neverm1nd_: მიდი, ტკბილო🌻.
_Neverm1nd_:
"Demons, you running from, are begging you to stay"
Liked by 2,976 and others
A5slone: You are the main demon. 😂😂😂 love you
Reply by: _Neverm1nd_: i know baby i know🍑🍑 lav u moreDinna39: you are my ღუ.🥺🥺
Reply by: _Neverm1nd_: and you are mine.🥺🥺_sunn1e_: როგორი გასაოცარი ხარ 🧡🧡
Reply by: _Neverm1nd_: ვფიქრობ შენ ხარ გასაოცარი, მზის სხივო 🧡🌻💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢
დილა მშვიდობისა ბეიბიზ!!!!
VOCÊ ESTÁ LENDO
talk to me, Baby /finished☑
Ficção AdolescenteWhat happens when two different persons meet each other? Lets find out babyz.