Telefonumuzu Düzenliyoruz-Öneriler

540 23 6
                                    

Arkadaşlar ilk önce duvar kağıdımızı değiştirelim.  Koyu renk duvar kağıtları , açık renklilere göre daha az şarj bitiriyor diye duymuştum.  Ama siz bilirsiniz tabiki.  Duvar kağıdımızı değiştirdiysek temelimizi attıııık...

Arkadaşlar şimdi gereksiz bütün uygulamaları silelim.  Gerçekten gerekli olanlar kalsın...

Arkadaşlar şimdi ise galerimizi düzenliyelim. Gereksiz bütün foto,  videoları silelim.  Ben de Kore delisi olduğum için K-drama var. Siz de sevdiğiniz bir diziyi indirip çevrimdışı olduğunuzda izleyebilirsiniz...

Arkadaşlar şimdi bir tavsiye vereceğim.  Eğer öğrenmek istediğiniz bir dil varsa, telefonunuzun ayarlarından, telefonunuzun dilidilini öğrenmek istediğiniz dile çevirebilirsiniz. Mesela ben Korece öğrenmeye çalışıyorum,  bu yüzden telefonumun dili Korece. Ama bu yöntemi uygulamadan önce o dilin alfabesini bilmeniz ve o dili okuyabilmeniz gerekiyor. Bu yöntem ile hem öğrenmek istediğiniz dili geliştirirsiniz hem de o dilde okumayı ilerletirsiniz. Gerçekten çok işe yarıyor ve  bu yöntemi ilk kez ben buldum. Gerçekten işe yarıyor denemenizi öneririm. 

EVET ARKADAŞLAR BU BÖLÜM DE SONUNA GELDİK.  İSTEDİĞİNİZ. TAVSİYELERİ YORUMLARDA BELİRTEBILIRSINIZ. LÜTFEN DESTEK OLUN VE OY VERİN.  BI SONRA KI BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE...

Selfcare StarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin