Forever together.

478 36 11
                                    

I wonder how your body tastes
inside of someone else's place
6.12.2014
„Už je to měsíc, co mě opustil. A já se s tím pořád nemůžu vyrovnat."
Zavřu svůj deník a opět se zabalím do peřin. Při pomyšlení na něj se mi zase chce brečet. Proč?  Miloval jsem ho. Přitáhnu si peřinu blíž k sobě a snažím se donutit k tomu, abych slzy zadržel.
„Bro?" ozve se z chodby a já vím, že mě zase čeká přednáška o tom, jak na něj mám přestat myslet.

Pull away your eyes, there's nothing left to heal
I'm alone but I know everything you feel

„Bille, notak, nemůžeš tu takhle být celé dny. Musíš jíst, trochu se dát dohromady, jít mezi lidi, chápeš?" mluví na mě Georg, ale já ho nevnímám, neodpovídám mu. Proč bych se měl držet při životě, když ten, na kterém mi záleželo, to už dávno vzdal? Projede mnou vlna bolesti. Kdybych neudělal tu zasranou chybu. Měli jsme dobrý vztah. Jen kdybych..

And you waited on the rain
Through tears my heart is caged
„Georgi, nech mě být," štěknu. On si povzdechne a jde si sednout vedle mě na postel. Co přesně ve větě "nech mě být" nechápe? „Brácho, přestaň se takhle deptat. Všechny nás ničí, když tě takhle vidíme. Vypadáš jako kostra," vysvětluje mi, držíc mě za rameno. „No nic, jdu nakoupit něco k jídlu, možná se zdržím, to víš, fans," řekne a odejde. Konečně. Chci být sám.
And we fall through fate
but we rise and rise again

Je to tady, můj čas. Zvednu se z postele a zamířím do kuchyně. Rychle sejdu ze schodů a na posledním se málem rozplácnu. Au. Zkontroluju, jestli už v domě nikdo není.  „Propisku, sakra" zanadávám si potichu a běžím zpátky nahoru, pro něco na psaní. Vezmu svoji oblíbenou, co jsem dostal od Toma. Je šedá se stříbrnými kamínky.
And I run, run, run, run, run
And I run, run, run, run, run
I run, run, run, run, run
I just run, run, run

Zase seběhnu schodiště, tentokrát bez úrazu. Stoupnu si ke kuchyňské lince a hledám nějaký papír. „Sakra, honem," nervózně jsem prohrabával všechny skříňky v kuchyni. Až jsem konečně něco našel. Sice to byl papír na psaní nákupu, ale alespoň něco.
Milý Georgi, milý Gustave,  

Tell me how you closed the door
knowin' nobody could love you more
Tellin' all your friends that this love
was just made for bleedin'
Hung up underwater but still keep on
tryin' to breathe in

Chtěl bych vám poděkovat za to, že jste tu pro mě byli skoro celý život. Byli jste moje psychická podpora, hlavně teď, poslední měsíc.. Děkuji.
 Jak asi dobře víte, nezvládám to. Nejde to. Nemůžu dýchat, nemůžu jíst, nemůžu pít, nemůžu.. prostě nejde žít bez něj. Vím, měl bych na něj přestat myslet , ale opět- nemůžu. Zůstala jenom půlka. Půl mojí duše, mého srdce. Druhou půlku si totiž vzal s sebou. A já je hodlám spojit v jeden celek. Tohle všechno dělám pro něj. On totiž byl „my better half". Už nemám sílu bojovat. Ne sám. Ještě jednou vám děkuju. Myslete na mě prosím jenom v dobrém a nebuďte smutní. I just run, run, run. From my life. Xoxo, Bill :)
Our lust for fightin'
tied up in silence

And you waited on the rain
Through tears my heart is caged
And we fall through fate
but we rise and rise again

Ještě jednou si svou práci přečtu, pousměju se a zamířím do koupelny. Už nejsem smutný, spíš šťastný, že jdu konečně za ním. Zavřu dveře a zamknu je. Pustím si studenou vodu. Neboj, Tome, už brzo budeme spolu. Opláchnu si obličej a pro sebe se usměju do zrcadla. Vezmu lesklý předmět, žiletku, která přímo vybízí k tomu, abych to udělal. Sednu si do vany a udělám hluboký tah, ránu na vnitřní straně svého zápěstí. „Už navždy spolu, Tome" naposledy vydechnu a zavřu oči. Stačí už jen chvilka a pak už budu s Tomem. Navždycky.
And I run, run, run, run, run
And I run, run, run, run, run
I run, run, run, run, run
I just run, run, run...
____
Short story s Billem, Tomem a Georgem. Doufám, že se líbí.
Votujte, komentujte, sdílejte.
Miluju vás, -Glambert<3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Sep 29, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Run, run, runKde žijí příběhy. Začni objevovat